Licitatie Publica - Varfuri de burghiu pentru un program de forare in Marea Neagra
Anunt de participare (utilitati) numarul 143836/23.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EXXONMOBIL EXPLORATION AND PRODUCTION ROMANIA LIMITED NASSAU (BAHAMAS) SUCURSALA BUCURESTI
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 169 A, corpul A, etaj 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010165, Romania, Punct(e) de contact: Drilling & Exploration Procurement, Tel. +40 318602301, In atentia: Jan Prager, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3186023145, Adresa internet (URL): www.exxonmobil.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Varfuri de burghiu pentru un program de forare in Marea Neagra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Marea Neagra
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 2, 900, 000USD
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca la un interval de aprox 6 luni pe parcurs derularii acordului cadru, AC va lansa o invitatie pt semnatarul acordului cadru pt atribuirea contractelor subsecvente. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 500.000 USD si corespunde produselor necesare pentru forarea unei sonde. Durata celui mai mare contract subsecvent este estimata la 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul acordului cadru este asigurarea accesului ExxonMobil la resursele identificate ca fiind necesare pentru furnizarea in cadrul contractelor subsecvente a varfurilor de burghiu pentru un program de forare in Marea Neagra.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44512910-4 - Varfuri de burghiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare varfuri de burghiu pentru minim o (una) sonda forata si un numar maxim de 7 sonde forate.
Acordul Cadru care rezulta din aceasta procedura este proiectat pentru a fi realizat in baza unui numar minim de 1 si maxim 7 contracte subsecvente, atribuite in cadrul Acordului Cadru. Cantitatea estimatapentru un contract subsecvent este pentru minim o sonda iar cantitatea maxima pentru 2 sonde.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 2, 900, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa prezinte o garantie de participare la licitatie in valoare de 2.600, 00 USD.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conf. art. 86, din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare si va fi valabila 183 zile de la data limita pt depunerea Ofertelor.Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada indicata.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Orice solicitare de prelungire a valabilitatii Ofertei va necesita de asemenea si prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare la licitatie.Orice Oferta care nu este insotita de garantie de participare la licitatie in original va fi respinsa de catre Autoritatea Contractanta.Cursul de schimb ce urmeaza a fi utilizat pentru stabilirea garantiei de participare este cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnro.ro), in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie pentru fiecare contract subsecvent reprezinta 10% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv TVA.Garantia de buna executie in cadrul contractului subsecvent se constituie conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale ExxonMobil.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Consortiu conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa demonstreze situatia lor personala.Pentru a-si demonstra situatia personala Ofertantul trebuie sa prezinte:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratiile trebuie semnate de reprezentantul autorizat al operatorului economic asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele specificate mai sus se vor prezenta conform formularelor furnizate in Anexa 2 la Fisa de date a achizitiei - ?Formulare pentru prezentarea Ofertei?.Situatii prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Un operator economic va fi exclus din prezenta procedura daca a fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru:
a) participare la activitati ale unei organizatii criminale;
b) coruptie;
c) frauda;
d) spalare de bani;Situatii prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Un operator economic poate fi exclus din prezenta procedura daca:
i. a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
ii. nu si-a indeplinit obligatiile referitoare la plata impozitelor si a contributiilor aferente, precum si obligatiile referitoare la plata contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, precum si contributiile sale de asigurari sociale de la bugetul de stat, in conformitate cu dispozitiile legale ale tarii in care este stabilit;
iii. a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
iv. in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile acestuia, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia
v. prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de Autoritatea Contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor minime de calificareCerinta nr. 2Certificarea inexistentei conflictului de interese, asa cum se specifica la art 69 si 69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Notiunea de ?conflict de interese?in cadrul acestei proceduri se interpreteaza dupa cum urmeaza: orice companie sau expert care participa la procesul de pregatire a Documentatiei de atribuire si care a furnizat informatii ce au stat la baza intocmirii Caietului de sarcini si a celorlalte sectiuni ale Documentatiei de atribuire, nu poate participa la procedura, cu exceptia cazului in care poate dovedi Autoritatii Contractante ca implicarea in etapele anterioare nu constituie concurenta neloiala.In mod similar:
i. nici o persoana privata sau persoana juridica, care participa direct la evaluarea Ofertelor nu poate participa la aceasta procedura in calitate de Ofertant, Ofertant Asociat, Subcontractant sau Tert sustinator.
ii. Ofertantul/ Ofertantul Asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati personae care sunt sot/sotie ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale (astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante nu poate fi admis cu Oferta in procedura.Persoanele care aproba, semneaza documentele in legatura cu aceasta procedura sunt:
1. John Knapp ? Director GeneralEXXONMOBIL EXPLORATION AND PRODUCTION ROMANIA LIMITED NASSAU (BAHAMAS) SUCURSALA BUCURESTI
2. Alin Stirbu ? Director Operatiuni EXXONMOBIL EXPLORATION AND PRODUCTION ROMANIA LIMITED NASSAU (BAHAMAS) SUCURSALA BUCURESTI
3. Jan Prager - ExxonMobil Business Support CenterDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere, conform formularului care se regaseste in Anexa 2 la Fisa de date a achizitiei ?Formulare pentru prezentarea Ofertei?.In cazul in care vor exista subcontractanti, declaratia privind conflictul de interese va fi prezentata de fiecare subcontractant.In cazul in care vor exista terti sustinatori, declaratia privind conflictul de interese va fi prezentata de fiecare tert sustinator.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa certifice faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procesul de licitatie cu oferta independenta.
Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia "Certificat de participare la licitatie cu Oferta independenta" conform formularului care se regaseste in Anexa 2 la Fisa de date a achizitiei ? Formulare pentru prezentarea ofertei.
Aceasta declaratie trebuie semnata de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care Ofertantul este stabilit. Cerinta nr. 1: Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Ofertantii vor prezenta documentele solicitate in limba engleza sau traduse.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate)Ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta:
- Certificat constatator in copie legalizata, original sau copie lizibila dupa original (?in conformitate cu originalul?), emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in tara de origine a operatorului economic) pentru a arata activitatea desfasurata de operatorul economic. Obiectul acordului cadru/contractelor subsecventetrebuie sa aiba un corespondent in codul NACE (Nomenclatorul de activitati din Comunitatea Europeana sau echivalent) inregistrat in certificatul eliberat de Oficiul Registrului Comertului din tara de origine a operatorului economic sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare a operatorului economic si competenta de a realiza activitati economice in domeniul obiectului acordului cadru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) ? minim 1.000.000, 00 USD. In cazul in care cifra de afaceri este prezentata in bilant sau in declaratia financiara in alta moneda decat USD, Ofertantii trebuie sa prezinte echivalentul in USD.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat USD se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana: http: //www.ecb.int.DacaungrupdeOperatori economicidepuneo ofertacomuna, atunci situatiaeconomicasifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Daca pentru orice motiv, documentele mentionate mai sus nu sunt in limba engleza, Ofertantiivor prezenta traduceri autorizate in limba engleza ale acestora.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara Ofertantul (operator economic sau asociere) va prezenta urmatoarele documente:
1. Extras din bilanturile contabile / rapoartele financiare pentru ultimii 3 ani financiari, din care sa reiasa cifra de afaceri, contul de profit si pierdere, sau
2. Raportul auditorilor pentru ultimii 3 ani financiari;
3. Declaratie privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari;Daca, din motive obiective, Operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea cerintelor mentionate.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita Ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.
In cazul in care Ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM (Intreprinderi mici si mijlocii).
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (intreprinderi mici si mijlocii).In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, (terta parte) atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele economice si financiare invocate.
Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii contractelor subsecvente.
Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa asigure/garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii Contractelor subsecvente, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor Contractuale prin implicarea sa directa.
Prin semnarea angajamentului ferm in forma autentica sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante de catre Ofertant ca urmare a nerespectarii obligatiilor si autoritatea contractanta poate actiona direct impotriva sustinatorului.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara trebuie sa isi demonstreze situatia personala prin prezentarea: i. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
ii. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Prezentarea a maxim 4 referinte/contracte privind principalele produse furnizate de Ofertant in domeniul obiectului acordului cadru si a contractelor subsecvente si anume varfuri de burghiu, in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri, care sa contina valori, date, beneficiari si persoana de contact din partea beneficiarului produselor mentionate indiferent daca beneficiarii au fost autoritatipublice sau clienti privati.
Suma valorilor referintelor/contractelortrebuie sa fie de cel putin 500.000, 00 USD pentru produsele furnizate pana la data limita de depunere a Ofertelor.
Referintele/contractele prezentate trebuie sa demonstreze ca produsele au fost furnizate sau sunt in curs de furnizare la data depunerii ofertei. In cazul in care referintele/contractele prezentate se refera la produse in curs de furnizare, Ofertantul trebuie sa faca dovada cel putin a acceptarii partiale a produselor furnizate.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a contacta persoana de contact nominalizata pentru a verifica informatiile furnizate de Ofertant.
Referintele/contractele trebuie prezentate in asa maniera incat sa permita luarea unei decizii clare cu privire la disponibilitatea cerintelor minime solicitate.
Dovada produselor furnizate se va face prin prezentarea unor certificate emise sau contrasemnate de beneficiarii acestor produse (autoritate publica sau client privat).
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificate / confirmari de la beneficiar, dovada produselor furnizate se va face printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Ofertantul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta, urmatoarele:
1. Declaratie privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani calendaristici. Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea produselor, tipul acestora, data livrarii si beneficiari, precum si documente care sa confirme ca produsele incluse in declaratie au fost furnizate sau sunt furnizate corespunzator.
2. Fisa detaliata privind experienta similara
3. Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii produselor similare din care sa rezulte tipul de produse furnizate, perioada in care s-au furnizat si modalitatea de livrare.Ofertantul va prezenta informatiile solicitate completand formularul corespunzator asa cum este indicat in Anexa 2 a Fisei de date a achizitiei ? Formulare de prezentare a Ofertei.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si profesionala a Ofertantuluipentru indeplinirea Contractului subsecvent poate fi sustinuta si de o alta entitate, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si entitatea respectiva.
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii Contractului Subsecvent.
Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii Contractului Subsecvent, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor Contractuale prin implicarea sa directa.
Prin semnarea angajamentului ferm in forma autentica sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, autoritatea contractanta avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Sustinatorul trebuie sa demonstreze situatia sa personala prin prezentarea:
i. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
ii. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa demonstreze aplicarea unui sistem de management al calitatii si al unui sistem de control integrat, care integreaza toate sistemele si procesele unei organizatii intr-un cadru complet si furnizeaza o imagine clara, holistica a tuturor aspectelor organizatiei, modul cum inter-relationeaza si riscurile asociate acestora si care acopera urmatoarele 6 cerinte: politici, planificare, implementare si operare, evaluarea performantelor, imbunatatirea si revizuirea managementului de exemplu raportare integrata cu performantele si calitatea KPIs.
Acest lucru trebuie sa fie garantat prin furnizarea unei priviri de ansamblu asupra acestui sistem de management si control in scopul asigurarii unui nivel de calitate corespunzator prin implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate ISO 9001:2008, sau echivalent asa cum este prezentat in Anexa 2 la Fisa de date a achizitiei ? Formulare de prezentare a Ofertei.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare din membrii asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea acestei cerinte, trebuie prezentate urmatoarele documente:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii Ofertantului, emis de terta parte (daca este aplicabil);
ii. O privire de ansamblu asupra Sistemului de Management si Control si ultimul raport de audit.
iii. Declaratia din Anexa 2 la Fisa de date a achizitiei ? Formulare de prezentare a Ofertei completata si semnataDaca Ofertantul nu detine documentele solicitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de acesta (inclusiv dosarul de prezentare a sistemului de management al calitatii), daca prin aceste probe sau dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
70%
Descriere: 1. Compatibilitatea echipamentelor si materialelor asociate propuse cu scopul contractelor subsecvente - maxim 3000 puncte; 2. Atribute tehnice in realizarea scopului contractelor subsecvente generate de nivelul de expertiza al personalului suport propus ? maxim 500 puncte; 3. Alinierea abordarii propuse pentru furnizarea produselor la standardele din industrie si ale ExxonMobil, in calitate de autoritate contractanta - maxim 1000 puncte; 4. Expertiza in furnizarea produselor, asociata tehnicii de manevrare pusa la dispozitie pentru furnizarea produselor ? maxim 500 puncte; 5. Abordarea activitatii de mobilizare, stocare a echipamentelor, subansamblelor si materialelor consumabile asociate furnizarii produselor ? maxim 2000 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 7, 000
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RO ? OP ? 07 - 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
Altele
Orice document referitor la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in limba engleza.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2013 17:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Calea Floreasca, nr. 169 A, corpul A, etaj 4, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai autoritatilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In ipoteza in care exista mai multe Oferte cu punctaj total egal, in vederea departajarii in scopul semnarii Acordului Cadru autoritatea contractanta va lua in considerare cel mai mare punctaj tehnic al Ofertantilor cu punctaj total egal.Documentele emise de institutiile abilitate pot fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.ExxonMobil isi rezerva dreptul de a solicita Ofertantilor inainte de a comunica rezultatul procedurii pentru conformitate, prezentarea in original/copie legalizata a tuturor documentelor prezentate in copie.Alte informatii cu privire la procedura de semnare a acordului cadru se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX ?Solutionarea contestatiilor? din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EXXONMOBIL EXPLORATION AND PRODUCTION ROMANIA LIMITED NASSAU (BAHAMAS) SUCURSALA BUCURESTI
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 169 A, corpul A, etaj 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010165, Romania, Tel. +40 318602301, Email: [email protected], Fax: +40 3186023145, Adresa internet (URL): www.exxonmobil.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2013 16:49