Licitatie Publica - Varianta ocolitoare Podul natural de la Ponoarele
Anunt de participare numarul 119516/15.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Varianta ocolitoare Podul natural de la Ponoarele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ponoarele, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Varianta ocolitoare Podul natural de la Ponoarele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatilesiscopul contractului sunt prezentate detaliat in caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 30000 leiGarantie de buna executie in cuantum de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic art. 180
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat constatator in copie legalizata sau in original, emis de O.R.C
5. Certificat de inregistare la R.C., ca persoana fizica sau juridica sau, orice alt document echivalent
6. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre Asociatia profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri
2. Resurse financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului( lucrari de constructii de drumuri) pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 3.000.000 lei.2. Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de minim 500.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pe perioada derularii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Echipamente si utilaje
3. Personal de specialitate
4. SR EN ISO 9001
5. SR EN ISO 14001
6. OHSAS 18001:2004
7. SA 8000:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrarilor similare (lucrari de drumuri). Valoarea contractului de lucrari prezentat drept experienta similara solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti, pentru lucrari de drumuri, trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei fara TVA.2. Statie de preparat mixturi asfaltice autorizata conform legii ? 1 buc; Statie de betoane/ amestecuri stabilizate autorizata conform legii ? 1 buc;Finisor ? repartizator mixturi asfaltice ? 2 buc; Autogreder - 2 buc; Freza asfalt ? 1 buc; Masina de taiat rosturi ? 1 buc; Compactoare ? 3 buc; Autobasculante ? 6 buc;Buldoexcavator - 2 buc; Incarcatoare frontale ? 2 buc; Instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa min. ? 1 buc;Cisterna de apa cu dispozitiv stropire ? 1 buc;Autobetoniera ? 2 buc; Statie totala ? 1 buc; Laborator autorizat ( de minim gradul II) - 1 buc3. 1 Responsabil de contract ? inginer CFDP ? angajat cu norma intreaga al ofertantului; 1 Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginerangajat cu norma intreaga al ofertantului ; 1 Responsabil tehnic cu executia ; 1 Responsabil tehnic cu calitatea;1 Inginer topograf; 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca; 1 Responsabil cu protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI, STR TRAIAN nr. 89, Drobeta Turnu Severin, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: bd. N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: str Traian, nr. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2011 16:21