Licitatie Publica - Vehicul pentru ridicare si transport masini
Anunt de participare numarul 70455/31.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL MUNICIPIULUI SIBIU
Adresa postala: PIATA MICA NR.25, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Punct(e) de contact: ILIE CRETU, Tel.0269213302, Email: [email protected], Fax: 0269213302
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
Altele: administrarea domeniului public si privat al municipiului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vehicul pentru ridicare si transport masini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante-Sibiu, Piata Mica, nr. 25
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vehicul pentru ridicare si transport masini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 vehicul pentru ridicare si transport masini
Valoarea estimata fara TVA: 470, 588.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-7058 leigarantia de buna executie-5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizare notariala a asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitate (formularul 1)
-declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor (formular 2 si 3)
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), la zi, prezentate in original sau copie legalizata
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ documente care dovedesc o forma de inregistrare dpdv profesional (in original), sa nu fie mai vechi de 10 zile la data deschiderii procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil, la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat la autoritatile competente sau alte documente contabile justificative (cont de profit si pierderi, etc.)-balanta la data de 31.12.2008
- declararea cifrei de afaceri pe ultimul an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- recomandari din partea a cel putin 2 beneficiari (model propriu)
-o lista a principalelor livrari executate in ultimii 5 ani, (formularul C1)
-lista experienta similara (formularul 7, se vor prezenta minim 2 contracte reprezentand experienta similara)
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (formularul F)
-autorizatie pentru comercializare
-autorizatie pentru livrarea produselor
-informatii privind subcontractantii (formularul D si formularul 4)
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii (ofertantultrebuie sa aiba implementat sistemul de management ISO 9001:200 sau echivalent)
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului (sa detina certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului ISO 140001:2004 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
termenul de livrare
30%
Descriere:
3.
garantia produsului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: De la caseria aut. contr.-Sibiu, Piata Mica, nr. 25sau prin achitarea unui OP in contul RO71TREZ5765006XXX000219, deschis la Trez Sibiu, CUI 14392265
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 12:00
Locul: Sediul SPADPP-Sibiu, Piata Mica, nr. 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, iar din partea ofertantilor vor participa persoanele imputernicite in acest sens
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat al municipiului Sibiu
Adresa postala: Piata Mica, nr. 25, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Tel.0269/213302, Email: [email protected], Fax: 0269/213302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2008 15:20