Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vehicule cu 4 roti motoare


Anunt de participare numarul 133063/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. +40 248223449, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servici de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vehicule cu 4 roti motoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: strada Calea Campulung, nr.6-8, Pitesti, Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare vehicule cu 4 roti motoare prin programul de stimulare al innoirii parcului auto national,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 bucati
-valoarea estimata este formata din :
- 19000 lei reprezentand suma a 5 tichete valorice(3800 lei/ tichet)+724113.81 lei valoarea a 5 bucati fara TVA.Valoarea estimata totala in euro este de 170360.8 la cursul din ziua de 25.11.2011, 1 euro= 4, 3620 lei
Valoarea estimata fara TVA: 743, 113.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
14000 lei, valabila 60 de zile de la data primirii ofertelor, iar in masura in care CNSC respinge o contestatie se va retiune contestatorului din gar de particip. in raport cu val.estimata a contractului o suma de 4523, 11 lei, calculata potrivit art.278^1 din OUG.34/2006.Mod de constituir: virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la trez Pitesti-RO37TREZ0465005XXX005417, CONFIRMAT PRIN EXTRAS DE CONT sau prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. 5% din valoarea contractului fara TVA, si se constituie printr-un instrumentde garantare emis in cond.legii de o societate bancara au de o societate de asigurari, care devine anexa la contact.garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa necdonditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata- prin cedare de creante(compensare) din surse proprii(Art.1615-1623 cod civil HG 685/1999 cu modific si complet ulter, OUG.77/1999)si se va prez 1 buc/Tichet programulRabla-Remat/produs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareInformatii privind subcontractantii (daca este cazul)-formular nr.9
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.4
-Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -formular nr.5
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura- formular nr.8
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- formular nr.10
--Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale( datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69ยน(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: Adrian Moisescu -director, Marian Coman-director tehnic si presedinte al comisiei de evaluare oferte, Sanda Mirtoiu-director economic, Felicia Andrei-jurist, Camelia Dumitru-inginer, Delia Lita-inginer membrii in comisia de evaluare. .Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare din care sa rezulte :
-sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.
In cazul pers juridice/fizice straine:
- Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul??).
- Ofertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu( Ordinul Ministrului Mediului si al Padurilor)
NOTA: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Pogramului de stimulare a innoirii Parculuiauto ational, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu( Ordinul Ministrului Mediului si al Padurilor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani (trebuie sa fie cel putin egala cu 1.200.000 lei)
Calculul cifrei de afaceri sau echivalentul sumei in euro la cursul BNR respectiv cursul mediu de referinta pt fiecare an precizat in parte se va face la cursul de schimb mediu anual: EUR mediu(RON/EUR): 2010=4, 2099 ; 2009=4, 2373 ; 2008=3, 6827; 2011=4, 2379 (euro/alta valuta)
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Atunci cand un grup de operatori economici(asociati depun oferta comuna, sit.ec si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
(IMM ?urile beneficiaza de reducere de 50% a cifrei de afaceri).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
-prezentare cel putin a unui document/parti relevante din contract/proces verbal de receptiecuovaloarecel putinegalacu650 000lei.
certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 11:00
Locul: sediul autoritati contractante Pitesti, str.Calea C-lung , nr.6-8, Arges, 110147
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Plata- prin cedare de creante(compensare) din surse proprii(Art.1615-1623 cod civil HG 685/1999 cu modific si complet ulter, OUG.77/1999)si se va prez 1 buc/Tichet programulRabla-Remat/produs.-In conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925 / 19.07.2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca sunt solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Ofertantul desemnat castigator este obligat sa prezinte in maxim 3 (trei) zile de la solicitarea Autoritatii Contractante documentele si certificatele de calificare.-In cazul in care doua sau mai multe oferte contin , in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
pers vatamata poate sesiza CNSC IN 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic-Contencios
Adresa postala: str.Calea C-lung, nr.6-8, jud.Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: +40 248218250, Romania, Tel. +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer