Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vehicule operationale


Anunt de participare (utilitati) numarul 125942/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala:  Str.Axente Sever nr.2, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401078, Romania, Punct(e) de contact:  SC Compania de Apa Aries SA, Tel. 0264/311771, In atentia:  Domnului Alexandru Sabau-Director General si domnului Traian Giurgiu-Sef UIP, Email:  [email protected], Fax:  0264/311772, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie de Apa
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Vehicule operationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Compania de Apa Aries SA
Str.Axente Sever Nr.2,
Cod postal 401117
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vehicule operationale (conform caietului de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31642000-8 - Aparate de detectie electronica (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34144700-5-Vehicule utilitare (Rev.2)
42997100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de echipamente ? In conformitate cu cerintele Caietului de sarcini, pe tipuri si cantitatile care fac obiectul prezentei proceduri.Ofertantii au obligatia de a depune oferte complete pentru toate tipurile de echipamente si cantitatile solicitate.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 30 000 lei (cf. art. 86(1) din HG925/2006), Garantie de buna executie 10% din val.contract fara TVA printr-un instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene(Fondul de Coeziune: 80, 74%, Co-finantare nationala si contributie a autoritatii contractante): 19, 26%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formular 5, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Nr.34/2006, Formular 6, Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 7, Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, original sau copie legalizata, Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, original sau copie legalizata, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? maxim 30 de zile inainte de deschidere, in original sau copie legalizata, Certificat unic de inregistrare, copie, Documente care dovedesc inregistrarea si cerintele de la V.1si V.2.1 prezentate in conformitate cu prevederile legale a tarii respective, autentificate in original si traducere in limba romana autorizata si legalizata. Nota: Documentele emise de autoritatile competente vor fi prezentate in original sau in copie stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului sau copie ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane: - Fisa de informatii generale ? cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru calificare, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul a 3.000.000 lei.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)- Bilantulcontabil pe ultimii 3 ani avand viza DGFP, contul de profit si pierderi.Declaratii privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (se prezinta un acord de asociere).Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare prezentate la punctul V.3.1, in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva, in copie autentificata dupa original cu traducere in limba romana autorizata si legalizata. Ofertantul va prezenta o fisa conform Formular 12 (in cazul unei asocieri, contul bancar va apartine leaderului) Nota: Documentele emise de autoritatile competente vor fi prezentate in original sau in copie stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului sau copie ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Centralizator privind principalele livrari de echipamente similare (a tuturor membrilor asocierii) si va completa Formularul 9 Perioada (2008 ? prezent)Criterii de selectie-Criterii de selectie - Cerinta minima: sa dovedeasca efectuarea a cel putin 1 contract de furnizare pentru fiecare tip de produs in parte in aceasta perioada si prezentarea cel putin a unei recomandari sau Proces Verbal de Receptie Finala sau Document Constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale.Ofertantul dovedeste ca este certificat in conf. cu Standardul pt. asigurarea Calitatii (sau echivalent in tara de origine a of.) de catre un organism autorizat in domeniu. Pt. calificare se va prezenta copie dupa certificatulu ISO 9001 sau echivalent.O lista a princ. produse furnizate in ultimii 3 ani, continand descrierea produselor furnizate, valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contractante sau clienti privati.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.O declaratie referitoare la masurile aplicate in vederea asigurarii managementului calitatii (Certificat ISO 9001:2008) sau echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere ca este in curs de implementare.Informatii privind subcontractantii: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, se va prezenta un act de asociere semnat si stampilat de asociati. In acest caz fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cerintele din situatia personala si capacitatea profesionala. Capacitatea tehnica si economico-financiara pot fi indeplinite cumulat pe grup.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 11:00
Locul: S.C. Compania de Apa Aries S.A., strada Axente Sever, nr.2, localitatea Turda, judetul Cluj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?? Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este postata electronic la prezentul anunt de participare, optiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-0213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Aries S.A.
Adresa postala:  Strada Axente Sever, nr.2, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401078, Romania, Tel. 0264-311771, Email:  [email protected], Fax:  0264-311772
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer