Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vehicule operationale


Anunt de participare (utilitati) numarul 139384/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala: Str.Axente Sever nr.2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Punct(e) de contact: SC COMPANIA DE APA ARIES SA, Tel. +4 264/311771, In atentia: Domnului Alexandru Sabau - Director General, Domnului Traian Giurgiu-Manager Proiect, Email: [email protected], Fax: +4 264/311772, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie de Apa
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Vehicule operationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Compania de Apa Aries SA
Str.Axente Sever Nr.2, localitatea Turda, judetul Cluj, Cod postal 401117
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de Autovehicole operationale complet echipate conform Caietelor de Sarcini. Pe langa furnizarea produselor, contractul cuprinde si serviciile de punere in functiune, instruirea personalului si asistenta tehnica .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31642000-8 - Aparate de detectie electronica (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34144700-5-Vehicule utilitare (Rev.2)
42997100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de echipamente ? In conformitate cu cerintele Caietului de sarcini, pe tipuri si cantitatile care fac obiectul prezentei proceduri, dupa cum urmeaza:
Autoutilitara cu echipament pentru detectarea scurgerilor din retelele de apa ? 1 bucata;Autoutilitara echipata cu sistem CCTV pentru vizualizarea retelei de canalizare ? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 742, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 14.840 RON.Garantia de participare se va constitui in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila;instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care instrum. de garantare prevede plata garantiei conditionat se vor include clauze de plata a garantiei de participare catre beneficiar (A.C.)in cazul in care ofertantul: isi retrage oferta in per. de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contract;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract de achizitie pub. in per. de valabilitate a ofertei;ofertantul inainteaza catre CNSC una/mai multe contestatii privind unul/mai multe acte ale A.C., iar Consiliul respinge contestatia.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in raport cu val. estimata a contractului.Retinerea garantiei de participare se va face in conf. cu prev. legale in dom. achizitiilor pub.(278 ^1 alineatul(1), din OUG 34/2006.Model scrisoare de garantie bancara: rubrica Formulare(formular 4)dar acest model nu este obligatoriu cu conditia respectarii celor mentionate mai sus.Indiferent de instrum. de garantare acesta va fi prezentat in original;in cazul in care docum. este in alta limba decat limba romana el va fi insotit de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.Instrumentul de garantare va fi prezentat separat, nefiind inclus in coletul sigilat ce contine oferta si docum. de calificare Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prev. art. 90 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui in termen de 10 zile de la semnare contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G. nr. 925/2006.Un model al unei scrisori de garantie este inclus la rubrica ?Formulare? (formular nr. 14).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene - Co-finantare nationala Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?? Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Neincadrare in prev. art. 180 din OUG 34/2006.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste sit. personala a ofertantilor, A.C.are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit docum. de natura celor prevazute la art.182 alin.(1) din OUG nr.34/2006.In ceea ce priveste cazurile de la art. 180 din OUG nr.34/2006, in conf. cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la pers. fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice pers. cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul).Modalitatea de indepl. si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe propria raspundere(formular nr. 1)?in original.Cazier judiciar(operator economic)?in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cazier fiscal(operator economic)?in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiune ?conform cu originalul?.Se vor prezenta de fiecare operator economic participant la procedura.In cazul prezentarii unei oferte comune(in asociere), docum. se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul sustinerii de catre un tert, se vor prezenta si pt. tertul sustinator.Cerinta nr. 2-Neincadrare in prev. art. 181 din OUG 34/2006.Incadrarea in sit. prev. la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contr. de achizitie pub.Modalitatea de indepl. si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Declaratie pe propria raspundere(formular nr. 2)in original.Persoane jurid. romane: Certif de atestare fiscala (datorii la Bugetul consolidat de stat)din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Certif. taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Pers. juridice straine: Vor prezenta orice docum. edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte docum. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conf. cu cerintele solicitate de A.C..Se vor prezenta de fiecare operator economic participant la procedura.In cazul prezentarii unei oferte comune(in asociere), docum. se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr. 3-Participare cu oferta independenta.Modalitatea de indepl. si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Certif. de participare cu oferta independenta(formular nr. 3), cf.Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010, in original.Se vor prezenta de fiecare operator economic participant la procedura.In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), docum. se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr. 4-Evitarea conflictului de interese.Pers. cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Alexandru SABAU-Director General - SC CAA SA, Giurgiu Traian ? Sef UIP, Florian Monica-Ofiter Financiar, Demeter Adrian-Consilier Juridic, Iuliu Petridean-Inginer, Tulai Alin-Inginer.Modalitatea de indepl. si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69 din OUG 34/2006 (formular nr. 6), in original.Se vor prez. de fiecare operator economic participant la procedura.In cazul prezentarii unei oferte comune(in asociere), docum. se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr. 5-Calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indepl. si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Decl. pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura(formular nr. 7), in original.In cazul prezentarii unei oferte comune(in asociere), docum. se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii Cerinta nr. 1-Docum. care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Pers. juridice romane: Certif. constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certif. constatator trebuie sa includa cel putin urmatoarele informatii: -codurile CAEN pentru care operatorul economic este autorizat sa desfasoare activ.;sediul social si punctele de lucru ale operatorului economic; -Situatia operatorului economic respectiv faptul ca nu se afla in procedura de insolventa/faliment/aranjament cu creditorii; -Asociatii majoritari si/sau importanti(care detin peste 30% din actiuni)si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare, actionarii majoritari (peste 30% din actiuni), inexistenta faptelor penale inregistrate cu referire la ofertant.Pers. juridice straine: Docum. care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, emise de o institutie similara Camerei de Comert si Industrie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Certif. sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pt. partea de contract pe care o realizeaza.Obiectul contractului (sau a partii de contract in cazul asocierilor) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Docum. privind capac. de exercitare a activ. prof. nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Nota2: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, A.C.va solicita ofertantului plasat pe primul loc sa prezinte certif. constatator in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 1.484.000 lei Prezentare documente justificative care sa ateste indeplinirea cerintei de calificare privind Cifra medie de afaceri.
In cazul unei asocieri documentele se vor prezenta pentru toti asociatii.
Resursele tuturor asociatilor se iau in considerare (cumulat) in
indeplinirea cerintei.
In cazul unui asocieri la care cerinta este indeplinita de un sustinator, cerinta trebuie indeplinita in intregime de un singur sustinator.
In cazul in care documentele prezentate contin valori privind cifra medie de afaceri exprimate in alte valute, se va folosi pentru calculul echivalentei, cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE aferent fiecarui an in parte.Prezentare fisa de informatii generale in original(form.8).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Experienta similara - 742.000lei.Ofertantul tb sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani cel putin o livrare de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie pub. pt care of. depune oferta, a carei valoare(fara TVA)sa fie cel putin egala cu val. prezentului contract.Se va prezenta Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-Form9, in original.Pt fiec.livrare mentionata pt
dovedirea exper. similare se va anexa: fisa de exper. similara(Form.10), maxim un contract cu produse similare-copii conf. cu
orig).Trad. autorizata contract in lb. romana din alte limbi.Cerinta nu
poate fi indep. de un subcontractant.Pt oferte in asociere, cerinta va fi indep.
in totalitate de unul din membrii asocierii. Se vor prez si docum. care sa
ateste executarea livrarii.
Cerinta nr. 2 - Info. privind subcontractantii.Decl. va cuprinde datele de identificare ale subcontractantilor, partile de contract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, precum si acordul (semnatura si stampila) acestora.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul A.C..
Cerinta nr. 3-Informatii privind asocierea
In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta un acord de asociere in care sa se mentioneze ca: acordul este incheiat pe toata pe perioada si in scopul ofertarii si a executiei contractului; ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului; ca liderul nominalizat al asociatiei este imputernicit sa isi asume obligatii si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individuali si colectivi; ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului. De asemenea, acordul trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga perioada de derulare a contractului.Neprezentarea acordului de asociere cu precizarile mentionate atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
Ofertantii au obligatia legalizarii contractului de asociere in cazul castigarii contractului. Acordul de asociere legalizat va fi prezentat A.C. inainte de semnarea contractului.
Cerinta nr. 1.Implementarea unui sistem de management al calitatii
- ISO 9001/2008
Prezentarea certificatului din care sa reiasa ca operatorul economic are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, certificat emis de organisme de certificare a sistemului de management.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul.
In cazul unei asocieri cerinta poate fi indeplinita de oricare din asociati.
Cerinta nu poate fi indeplinita de catre un subcontractant sau de un tert sustinator.
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S78-128893din21.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 11:00
Locul: str.Axente Sever, nr. 2 , Turda, jud Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ADI-AVA, cofinantatori locali in cadrul Proiectului, reprezentatii OI POS Mediu si reprezentatii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Extinderea si Reabilitarea Sistemelor de Apa si Apa Uzata in Regiunea Turda-Campia Turzii?, Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune Instrumentul de garantare insotit de declaratie privind incadrarea in categoria IMM (formular 5).In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Toate clarificarile aferente proiectului vor fipostate la adresa de internet www.e-licitatie.ro. Ofertantii vor semnasi anexa la oferta aceste clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Aries S.A.
Adresa postala: Str. Axente Sever, Nr.2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401117, Romania, Tel. +4 0264311771, Email: [email protected], Fax: +4 0264311772
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer