Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere


Anunt de participare numarul 55982/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BALCESTI
Adresa postala: ORASUL BALCESTI, STR. ALEEA PETRACHE POENARU, NR.1, JUD. VALCEA, Localitatea: Balcesti, Cod postal: 245400, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL-MIHAI POPESCU, Tel.0250840352, Email: [email protected], Fax: 0250840352
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Consiliului Local al Orasului Balcesti, Judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie vehicule pentru colectare si transport deseuri menajere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autogunoiera capacitate 9 mc-1 bucata;Vehicul usor de colectare 1 bucata;
Camion platforma 1 bucata;
Masina pentru incarcat si transport prescontainere (cap tractor) 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 375, 250EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 27.179 lei, constituita conform fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Phare 2004.Linia de buget RO PHARE 2004.016-772.04.01.04.01.01.37
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator are dreptul de a participa individual sau intr-un grup de operatori. Ofertantul are dreptul e a subcontracta o parte din contractul respectv.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul inclusiv subcontractantii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru furnizarea unor astfel de produse.
Declaratiile privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor.
Certificatde inregistrare si Certificat constatator emmis de ORC, acesta din urma in original valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala va fi de cel putin 1500000 pe totat in cazul societatilor mixte, consortiilor, asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant.
Bilanturile contabile sau extrasuri pe ultimii 3 ani.
Profitul net conform ultimului bilant contabil trebuie sa fie pozitiv.
Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare ofertantului de catre o alta persoana juridica (de exemplu banci comerciale, societati de asigurari pentru acordarea de credite asigurarii cash-flow-lui pentru implementarea proiectului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
firma care participa la procedura trebuie sa fi incheiat in ultimii 3 ani cel putin 3 contracte similare a caror dovada se va face prin prezentarea fiecarui contract insotit de procesul verbal de receptie si recomandare din partea benefiaciarului.
2. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului (sistemul de management al calitatii).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Motive de urgenta: termenul limita de realizare a decontarilor in cadrul Programului Phare 2004 este sfarsitul lunii iulie 2008; precum si neaprobarea prelungirii perioadei de implementare.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 6
Minim 3 candidatiCifra de afaceri anuala: min 1500000Bilant contab pe ultimii 3 aniUltimul bilant-profit pozitiv3 contracte similare in ultimii 3 aniCertificate in termen-manag. calitatii
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
60%
Descriere:
2.
durata de garantie acordata produselor
20%
Descriere:
3.
durata de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, plata prin virament sau nemerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local al Orasului Balcesti, judetul Valcea, Sala Mare, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise din partea reprezentantilor legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2004 - Schema de Investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei Nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic
Adresa postala: Primaria Orasului Balcesti, Str Aleea Petrache Poenaru Nr. 1, Localitatea: Balcesti, Cod postal: 245400, Romania, Tel.0250840352, Email: [email protected], Fax: 0250840352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer