Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VERIFICARE AUTOMATIZARE SI LINII DE VIBRATII LA STATII DE COMPRIMARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 144441/20.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tatomir, Tel. +40 269803215, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VERIFICARE AUTOMATIZARE SI LINII DE VIBRATII LA STATII DE COMPRIMARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sistemul National de Transport Gaze Naturale
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
VERIFICARE AUTOMATIZARE SI LINII DE VIBRATII LA STATII DE COMPRIMARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 763, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-cuantum: G =15260 lei;
-pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor -mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 4542, 99 lei); -cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original.)
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare inoriginal
- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare- in original
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata, (declaratie pe proprie raspundere) Formular 12E
1. RUSU IOAN Director General
2. LATA ILIE Director General Adj.,
3. IOAN STEFANESCU Director Departament ,
4. TATARUION Director Departament , 5. IDU OLGA Director Directie,
6. BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, 7. PINZAR ADELASef Serviciu, 8. FILIPAS LAURA Sef Birou, 9. HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist,
10. TATOMIR MIHAELA Inginer, 11. PETRARIU IOAN Sef Serviciu, 12. MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu,
13. BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, 14. GOAGE MIHAI Consilier Juridic, 15. SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, 16. COSMA FLORIN Director Departament, 17. BACILA LUCIAN Sef Serviciu, 18. COSTEA DRAGOSSef Serviciu19. CSENDER DOMINIC Sef Serviciu - Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional);
-Autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potetial exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respectiv INSEMEX. (conform Normativului nr.1220/2006-de proiectare si executie a conductelor de alimentare din amonte si de transport gaze naturale).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ULTIMUL bilant contabilvizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei;
-declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 763.000lei; (Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata cel putinegala cu valoarea estimata a contractului, pentru a se preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a capacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilor prestatori).-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.- In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sus?inuta ? in vederea indeplinirii contractului ? ?i de alta persoana . In cazul in care ofertantul i?i demonstreaza situa?ia economica-financiara invocand ?i sus?inerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sus?inerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.
Modalitatea de indeplinire
-ULTIMUL bilant contabilvizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei;
-declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 763.000lei; (Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata cel putinegala cu valoarea estimata a contractului, pentru a se preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a capacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilor prestatori).-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.- In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sus?inuta ? in vederea indeplinirii contractului ? ?i de alta persoana . In cazul in care ofertantul i?i demonstreaza situa?ia economica-financiara invocand ?i sus?inerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sus?inerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind subcontractantii, Formular 12 G, (se va completa si Formular 12E pentrusubcontractant declarat)
Modalitatea de indeplinire
- Informatii privind subcontractantii, Formular 12 G, (se va completa si Formular 12E pentrusubcontractant declarat)
- minim o persoana cu studii superioare cu certificate de competenta privind echipamentele tehnice si instalatiile din spatiile industriale cu pericol de atmosfera exploziva, eliberat de INSEMEX Petrosani conform normative NEx01-06 si HG 1058/2006;
- raspunderea asupra respectarii normelor de protectie a muncii pe timpul prestarii serviciilor, va apartine firmei prestatoare, iar in acest sens, firma va face dovada faptului ca are angajat cel putin o persoana cu studii superioare , specializat in domeniul SSM.
Modalitatea de indeplinire
- minim o persoana cu studii superioare cu certificate de competenta privind echipamentele tehnice si instalatiile din spatiile industriale cu pericol de atmosfera exploziva, eliberat de INSEMEX Petrosani conform normative NEx01-06 si HG 1058/2006;
- raspunderea asupra respectarii normelor de protectie a muncii pe timpul prestarii serviciilor, va apartine firmei prestatoare, iar in acest sens, firma va face dovada faptului ca are angajat cel putin o persoana cu studii superioare , specializat in domeniul SSM.
- Experienta in domeniul montarii, punerii in functiune, exploatarii si intretinerii instalatiilor tehnice care functioneaza in atmosfere potential explozive , certificata prin autorizari corespunzatoare, in vigoare emise de INSEMEX Petrosan conform normative NEx01-06 si HG 1058/2006;
- Personal autorizat pt. executie, control.
- Firma ofertanta trebuie sa detina/inchirieze Laborator de metrologie care emite Certificate de etalonare sau buletine de masurare metrologica in domeniul marimilor electrice, temperaturi, presiuni , vibratii si frecvente.
- In vederea probarii capacitatii privind personalul de specialitate, firma ofertanta va prezenta documente doveditoare (copii ale diplomelor si autorizatiilor) care pot fi detinute individual sau cumulativ de una sau mai multe persone;
Modalitatea de indeplinire
- Experienta in domeniul montarii, punerii in functiune, exploatarii si intretinerii instalatiilor tehnice care functioneaza in atmosfere potential explozive , certificata prin autorizari corespunzatoare, in vigoare emise de INSEMEX Petrosan conform normative NEx01-06 si HG 1058/2006;
- Personal autorizat pt. executie, control.
- Firma ofertanta trebuie sa detina/inchirieze Laborator de metrologie care emite Certificate de etalonare sau buletine de masurare metrologica in domeniul marimilor electrice, temperaturi, presiuni , vibratii si frecvente.
- In vederea probarii capacitatii privind personalul de specialitate, firma ofertanta va prezenta documente doveditoare (copii ale diplomelor si autorizatiilor) care pot fi detinute individual sau cumulativ de una sau mai multe persone;
- O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa demonstreze experienta similara de minim 763.000, lei continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Formular 12F ,
Modalitatea de indeplinire
- O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa demonstreze experienta similara de minim 763.000, lei continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Formular 12F ,
- certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent;
-certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
- certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent;
-certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica; Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretul. Se va indica nr. de ofertanti si valoarea ofertelor.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact; Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.10.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 10:00
Locul: C.I. MOTAS nr.1 Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut- dupa licitatia electronica), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006, modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr.1, ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel. +40 269/803091, Fax: +40 269/842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer