Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificare recipiente de aer comprimat in scopul evaluarii starii tehnice, estimarii duratei de functionare remanente si stabilirii conditiilor de functionare in continuare


Anunt de participare (utilitati) numarul 139231/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tarita, Tel. +04 232405624, In atentia: Mihaela Tarita, Email: [email protected], Fax: +04 232405626, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificare recipiente de aer comprimat in scopul evaluarii starii tehnice, estimarii duratei de functionare remanente si stabilirii conditiilor de functionare in continuare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bacau, Botosani, Neamt, Iasi, Suceava, Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificare recipiente de aer comprimat in scopul evaluarii starii tehnice, estimarii duratei de functionare remanente si stabilirii conditiilor de functionare in continuare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71632000-7 - Servicii de testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bacau: 7 recipiente
Botosani: 7 recipiente
Neamt: 2 recipiente
Iasi: 7 recipiente
Suceava: 5 recipiente
Vaslui: 4 recipiente
Valoarea estimata fara TVA: 92, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 928 lei (IMM 464 lei) Mod de constituire: conform prevederilor art. 86 alin.1 din HGR 925/2006, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original. Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului. Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a candidaturii si este valab cel putin 90 de zile de ladata limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.. Modul de constituire: conform prevederilor 89 alin.2)din HG 925/2006 . aceasta se poate constitui in oricare din formele prevazute de la art. 90 alin 1-3 . Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante
sunt: Director General: Sorin Sebastian Potanc;Director General Adjunct: Livioara Sujdea. Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Flavius Marcus - imputernicit EMOD; Mihaela Tarita- presedinte comisie; Angela Vasile- Departament juridic; Mihaela Chiriac - imputernicit EMOD, Antoaneta Barliba- reprezentant tehnic, Liviu Bilinschi- reprezentant tehnic, Fodor Valentin - reprezentant tehnic. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite.Se va completa Formularul 13A4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr F6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr F7 semnat de parti.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multorsubcontractanti pe parcursul derularii contractului.5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care
ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul /domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractului.
In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara. Suma valorilor contractelor pentru prestarea de servicii similare din caietul de sarcini, realizate in ultimii 3 ani, in valoare de minim: 92.800 lei
Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se vor prezenta documente /contracte/pV de receptie prin care sa se confirme executia de lucrari similare. Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.
Autorizatie ISCIR INSPECT privind investigatiile tehnice, in conformitate cu PT ISCIR, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte). Pentru alt pret, punctajul se calculeaza astfel: (pret minim ofertat/ pret ofertat) x punctajul maxim alocat, respectiv 80 puncte. Pretul ofertei este pretul total ofertat rezultat prin insumarea tarifelor din anexele 7.1-7.6.
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Durata de executie: Punctajul se acorda astfel: pentru cel mai mic termen de executie ofertat se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte). Pentru alt termen de executie ofertat, punctajul se calculeaza astfel: (cel mai mic termen de executie ofertat/ termenul de executie ofertat) x punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte. Ofertele care au durata de executie sub 70% din durata de executie de referinta (specificate in anexele 5.1-5.6 si 6) nu se puncteaza suplimentar. NOTA: daca un ofertant prezinta pentru durata de executie valori mai mici decat 70% din durata de executie de referinta nu i se aloca mai mult de 20 de puncte pentru acest criteriu de evaluare. In cazul cand vor fi astfel de situatii, la calculul punctajului pentru acest criteriu de evaluare se va lua in calcul 0, 7 din durata de executie de referinta in locul duratei de executie minima ofertata in formuula de la "alta durata de executie ofertata". Durata de executie este durata totala ofertata conform Anexei 6.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: pretul ofertei; nr. de runde ale licit. electr.: 1 runda;licit.electr.va incepe la 2 zile lucratoare de la transmit. invit.; pasul minim de licit. 1% -928 lei;durata rundei: 1 zi lucr.;ofetantii pot vedea cea mai buna oferta;in cazul modif clasam licit ellectr se va prelungi automat;in cadrul licit. electr. ofert.nu pot decat sa imbunatateasca ofert. finan. depuse anterior organizarii acestei faze conform art. 43 alin. (4) din H.G. nr. 1660/2006;Ptr. a putea participa la licitat. electr. OP. EC. TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P. IN CAZ CONTRAR, conform prevederilor art. 44alin. 2 din H.G. 1660/2006 oferta depusa in cadrul acestor proceduri nu se va putea luata in considerare; Autorit. contr. va atribui contr. de achizitie publica conf. preved. art.200-O.U.G. nr.34/2006, pe baza rezultatului obt. in urma finaliz. licit. electr., pus la dispozitie de SEAP conf. art. 44 alin. (1) din H.G. nr. 1660/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2012 14:00
Locul: sediul EON Moldova Distributie, Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Referitor la recipientele V=140 L - 4 bucati: in cazul cand val. investigatiei tehnice este mai mare de 40% din valoarea unui recipient nou, se va proceda la achizitionarea de noi recipiente.Valoarea totala de referinta reprezinta suma valorilor de referinta de la fiecare centru de retea (Anexele 7.1-7.6)Durata de executie de referinta reprezinta suma duratelor de executie pentru fiecare centru de retea in parte (Anexele 5.1-5.6)Valoarea ofertata reprezinta suma tarifelor de la fiecare centru de retea (Anexele 7.1-7.6)Durata de executie ofertata reprezinta suma duratelor de executie ofertate pentru fiecare centru de retea in parte (Anexele 5.1-5.6)In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje totale, egale, departajarea se va face in functie de oferta financiara cea mai scazuta.In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al EON Moldova Distributie
Adresa postala: Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 7000359, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer