Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 115817/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  RTFC Bucuresti - str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, SECTOR 1, et. 2, cam 157 (cladirea Garii de Nord, intrarea de la Coloane, poarta B), Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-010858, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Floroiu, Tel. 021/310.11.50, Email:  [email protected], Fax:  021/311.42.76, 021/310.11.50, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
art. 8, lit d din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: subunitati ale RTFC Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu tip G9, G2, P6, P5, G3, G6, SM50 si SM9 - 3724 buc/an
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu tip G9, G2, P6, P5, G3, G6, SM50 si SM9 - 3724 buc/an
Valoarea estimata fara TVA: 42, 362RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 845 lei, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea.
b) declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
c) certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
d) certificat emis de Registrul Comertului din care sa rezulte urmatoarele domenii de activitate: cod CAEN 3311 ? repararea articolelor fabricate din metal; cod CAEN 4675 ? comert cu ridicata al produselor chimice; cod CAEN 4778 ? comert cu amanuntul al altor bunuri noi in magazine specializate;cod CAEN 7120 ? activitati de testari si analize tehnice
e) certificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor localef)declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la data de 31.12.2009 si 30.06.2010;
b) declaratie privind cifra de afaceri globala;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista servicii similare executate in ultimii 3 ani, o recomandare si copia unui contract finalizat.
2. Declaratie studii, pregatire si calificare personal de conducere, precum si persoane responsabile de executi serviciu, se va face dovada ca personalul este calificat si atestat, conform Legii 307/2006, Ordinul MAI nr. 163/2007 Norme AII, Ordinul 1992/2002 al MLPTC - ?Normele de prevenire si stingere a incendiilor specifice activitatilor din domeniul lucrarilor publice, transporturilor si locuintei ? prevederi generale?.3.Declaratie masurile de protectie a mediului.
4. Declaratie partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
5. Declaratie respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
6. atestat de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, precum si de Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari din Ministerul de Interne, pentru executarea acestor operatii.
7. Autorizatie ISCIR pentru umplere, reparare, verificare tehnica periodica, scoatere din uz si casare a recipientilor butelii pentru gaze comprimate - stingatoare de incendiu.
8. Licenta de Transport Rutier Public.9. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajat un consilier de siguranta pentru transportul de marfuri periculoase in trafic rutier, posesor al unui certificat (adeverinta) de pregatire profesionala, eliberata de Autoritatea Rutiera Romana.10. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajata o persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de marfuri in trafic rutier, titular al unui certificat (adeverinta) de pregatire profesionala, eliberata de Autoritatea Rutiera Romana.
11. Ofertantul trebuie sa aiba persoane angajate, posesori de certificate ADR de formare a conducatorilor de autovehicule care transporta marfuri periculoase, eliberate de DirectiaGeneraladeTransportRutierdincadrulMinisteruluiTransporturilor si Infrastructurii.
12. Certificate ISO 9001/2008, la ofertant.13.Certificate ISO 14001/2005, la ofertant.
14.Certificate OHSAS18001/2007, la ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2011 09:30
Locul: RTFC Bucuresti - Piata Garii de Nord nr. 1-3, et. 2, cam 157, poarta B, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii de finantare. Documentatia este accesibila gratuit la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre o decizie a autoritatii copntractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010858, Romania, Tel. 0213114276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2011 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer