Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificare rotori joasa,medie si inalta preiune de la furnitura turbinei blocului 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 146533/12.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336520, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan, Tel. +40 254236407/+40 254570790, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 254236404/+40 254570481, Adresa internet (URL): www.cenhd.ro;www.termodeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S. Complexul Energetic Hunedoara SA Sucursala Electrocentrale Deva
Adresa postala: str.Santierului nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 254236407, In atentia: Tranc Horia int.477
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S. Complexul Energetic Hunedoara SA Sucursala Electrocentrale Deva
Adresa postala: str.Santierului nr.1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Reparatii, Tel. +40 254236407, In atentia: Maiorescu Radu int.139
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificare rotori joasa, medie si inalta preiune de la furnitura turbinei blocului 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: S. Complexul Energetic Hunedoara SA
Str.Timisoara nr.2Petrosani
Sucursala Electrocentrale Deva
str. Santierului nr 1 Mintia com.Vetel
jud. Hunedoara, Romania
cod postal337532
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificare rotori joasa, medie si inalta preiune de la furnitura turbinei blocului 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificare rotori joasa, medie si inalta preiune de la furnitura turbinei blocului 4 conform documentatiei descriptive
Valoarea estimata fara TVA: 494, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 9000 lei.sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formele de la art. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 278 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de :4274, 25 lei Se va constitui in conformitate cu prevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % (2, 5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular 12A)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12B)
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular A104)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular A106)
Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt :
Director General - Andronache Daniel
Director Comercial ?Giurgiu Vasile
Director Economic ? Ciobanu Maria
Sef Serviciu Achizitii ? Pogocsan Elisabeta
Sef Serviciu Derulare Contracte Comerciale - Cristoi Eduard Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a ofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare bilant contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente
Modalitatea de indeplinire
Valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe anul 2012 sa fie mai mare de 900000 lei, conversia cifrei de afaceri fiind realizata la un curs valutar de 1 euro=4, 5178 lei aferent datei de 01.10.2012.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de prestare
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de beneficiari din care sa reiasa prestarea serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de prestare.
Echipament necesar pentru echilibrare dinamica in vid la turatia nominala de 3000 rot/min
Modalitatea de indeplinire
Dovada dispunerii de echipament necesar pentru echilibrare dinamica in vid la turatia nominala de 3000 rot/min
Se solicita Certificat ISO 9001/2008
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui ? ?: avand in vedere Art.193/OUG34/2006 conf. caruia ?in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitati? - In acest sens, se poate prezenta orice document in care seprecizeaza ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2013 12:00
Locul: Str.Santierului nr 1 Mintia com.Vetel jud. Hunedoara, Romania cod postal337532 Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Vor fi preselectati toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic S. Complexul Energetic Hunedoara SA Sucursala Electrocentrale Deva
Adresa postala: str. Santierului, nr. 1, Localitatea: MIntia, Cod postal: 337532, Romania, Tel. +40 254236407
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer