Licitatie Publica - ?Verificare si reglare supape de siguranta aferente instalatiilor mecanice sub presiune?
Anunt de participare (utilitati) numarul 119487/15.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SH Targu Jiu, str. Prel.V.Alecsandri nr.1, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel. 0253207269, Email: [email protected], Fax: 0253218670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Verificare sireglare supapede sigurantaaferenteinstalatiilor mecanice sub presiune?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE din SH Tg.Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Verificare sireglare supapede sigurantaaferenteinstalatiilor mecanice sub presiune?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Verificare sireglare supapede sigurantaaferenteinstalatiilor mecanice sub presiune? cf. caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare -272, garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
g)Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii , in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b) ofertantul sa fieautorizatISCIR pentruprestarea serviciilor de verificare/reglaresupape
c) dovada ca ofertantul detine stand de verificare care sa nu indisponibilizezeinstalatiile ce suntechipate cu supapeple de siguanta
d) dovada ca EMM-urileutilizate sunt verificate metrologic si ca buletinele de verificari /fise masuratori vor avea precizate datele de identificare ale EMM-urilor utilizateOfertantii vor prezenta dovada implementarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conformprecizarilor detaliatein continutuldocumentatiei de atribuire , nr. de runde ale licitatiei electroniceeste una, durata unei rundeeste de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2796
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 12:30
Locul: Birou Contracte - SH Tg.Jiu , str. Prel. V.Alecsandri nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Suma valorilor estimatepentru achizitiile cu acelasi cod CPVcuprinse in Programul anual al achizitiilor publicedepaseste pragul valoricprevazut la art. 19 din OUG 34 /2006. Procedura stabilita in programul achizitiilor publice pe anul2011 este licitatia deschisa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic- SH Tg.Jiu
Adresa postala: str. Prel.V.Alecsandri nr.1, Localitatea: tg.jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253207222, Fax: 0253218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2011 14:06