Licitatie Publica - VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE PORTABILE AUER, SIGNAL, VM-1P SI ANEMOMETRE
Anunt de participare (utilitati) numarul 130328/14.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. 0254506151, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: str. TIMISOARA, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Registratura CNH, Tel. 0254506100, In atentia: Directia Comerciala, Serv. APMD, Fax: 0254541315, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE PORTABILE AUER, SIGNAL, VM-1P SI ANEMOMETRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
verificare si reparare a gazanalizoarelor portabile de la subunitatile miniere beneficiare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de detectare a gazului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
functie de scadente si necesitati
Valoarea estimata fara TVA: 315, 933RON
II.2.2) Optiuni
Da
VAL.ESTIM.CONT.POSIB.PREL.CU 4 LUNI A CONTR.CF.ART.6(3)HG 925/2006.VAL ESTIM.PT.2011=157.966 LEI.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA- 3159 lei, garantia de buna executie 5 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fd de prod.Plata se face prin compensare cu en.el.(prioritar), OP(in limita posibilitatilor), dupa 30 zile dar nu mai mult de 60 zile de la facturare.Prestatorul initiaza lantul de compensare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 si art. 69 1 din OUG 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, eclaratie - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de Oficiul Comertului, Certificat de inregistrare fiscala, cu codul fiscal si numarul de la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 30.06.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cuprinzand subcontractantii ( daca este cazul ) ? Formularul E4.1. In cazul in care oferta sa va fi desemnata castigatoare, operatorul economic are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contractul incheiat cu subcontractantul / subcontractantii nominalizati in oferta. Contractul prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si va constitui anexa la contractul de achizitie publica.2. Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ). In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii.3. Document care sa ateste ca prestatorul este reprezentant autorizat al producatorului privind activitatea de verificare si service asupra aparatelor sau Document de acreditare a laboratorului de incercari si etalonari conform SR EN ISO / CEI 17025 / 2005.4. Document emis de un organism notificat care sa ateste capacitatea prestatorului de servicii de a efectua reparatii asupra gazanalizoarelor portabile, cu respectarea cerintelor privind asigurarea conformitatii cu produsul original ce face parte din grupa I de echipamente din punctul de vedere al posibilitatii utilizarii in atmosfere potential explozive.5. Document care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
GARANTIA DE PARTICIPARE REPREZINTA 2% DIN VALOAREA ALOCATA ANULUI 2011.Propunerea tehnica se va prezenta atat in scris cat si pe CD, in format Word
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LCJ CNH SA
Adresa postala: Str. Timisoara, nr.2 , ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. 0254506100, Fax: 0254541315, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2011 12:11