Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE STATIONARE SI PORTABILE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
403.350 RON

Castigatorul Licitatiei: SC UPSROM SA
Anunt de atribuire numarul 142088/08.05.2013
Informatii anunt de participare asociat 136158
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.3, et. II, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332014, Romania, Punct(e) de contact: DANA SIMONA MIREA, Tel. +40 0374172600, In atentia: Serv. APMD, Email: [email protected], Fax: +40 0374172601, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE STATIONARE SI PORTABILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la prestator
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
verificarea la scadenta si repararea gazanalizoarelor portabile si stationare de la sucursalele beneficiareValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari.Respectivele valori ( cu si fara suplimentare ) la nivel de lot sunt precizate in anexa B.Cuantumul garantiei de participare precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare se vor raporta la valoarea minima a intervalului(ce nu contine suplimentari)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de detectare a gazului (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
403, 350RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 58 APMD Denumirea: VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE PORTABILE AUER 402, 502 si 510, SIGNAL, ANEMOMETRE
V.1) Data atribuirii contractului 04.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC UPSROM SA
Adresa postala: str. Lunca, nr. 15, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332062, Romania, Tel. 0254546602, Fax: 0254543721
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 149100.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 149100.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 57 APMD Denumirea: VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE PORTABILE DRAGER Pac Ex2, Xam 3000, Xam 5000, Xam 7000
V.1) Data atribuirii contractului 04.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DRAGER SAFETY ROMANIA SRL
Adresa postala: str. Pompiliu Manoliu, nr. 7, sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021922, Romania, Tel. 0212509168, Fax: 0212509091
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 44250.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 44250.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 56 APMD Denumirea: VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE PORTABILE DIN FAMILIA OLDHAM
V.1) Data atribuirii contractului 04.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SERVICE IMPLEMENTARE PRODUCTIE S.A.
Adresa postala: str. Republicii nr. 66, jud. Hunedoara, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel. +40 254540115/550568, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 254540115/550568, Adresa internet (URL): sip.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 60000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 60000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 55 APMD Denumirea: VERIFICARE SI REPARARE GAZANALIZOARE STATIONARE (INSTALATII TELEGRIZUMETRICE, STATII DEGAZARE)
V.1) Data atribuirii contractului 04.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SERVICE IMPLEMENTARE PRODUCTIE S.A.
Adresa postala: str. Republicii nr. 66, jud. Hunedoara, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel. +40 254540115/550568, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 254540115/550568, Adresa internet (URL): sip.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 150000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 150000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Evaluarea ofertei: tariful T total operatii / lot cel mai scazut din formularul de oferta. Daca exista doua sau mai multe oferte cu T total operatii cel mai scazut egale, oferta castigatoare va fi cea care are oferta cea mai scazuta la TOTAL VERIFICARE / lot, iar daca T TOTAL VERIFICARE/lot sunt egale, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic o reofertare in plic inchis.Reofertarea nu poate fi mai mare decat oferta initiala.Conform art. 11 ( 4 ) din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute la III: 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sa legal, prin care confirma ca au fost indeplinite cerintele de calificare, asa cum au fost ele solicitate la cap. III.2 . Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala ( utilaje, echipamente, personal ) invocand si sustinerea acordata de un tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm din partea unui tert, incheiat in forma autentica, in care sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului. Angajamentul ferm, in forma autentica, va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si 181 lit. a, c ^1, si d din OUG 34/2006, sens in care vor completa si prezenta formularele E 1.2, E 1.3, E 1.4 , dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor ( formular E 4.4 si anexa 1 la formular.)
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala: Str. 1 DECEMBRIE, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. +40 0254211570, Fax: +40 0254216333
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 3, et. II, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332014, Romania, Tel. +40 0374172600, Email: [email protected], Fax: +40 0374172601
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer