Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic in scopul evaluarii starii tehnice, estimarii duratei de functionare remanente la conducte apa alimentare aferente CE1 si CE2


Anunt de participare (utilitati) numarul 142327/04.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. +40 214079973, In atentia: Constantin Dragomir, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213166590, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Responsabil ISCIR, Tel. +40 241585300, In atentia: Neculai Costel, Email: [email protected], Fax: +40 0241511200, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 241585300, In atentia: Raciala Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 0241511200, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Tel. +40 241585300, In atentia: Biroului Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0241511200, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic in scopul evaluarii starii tehnice, estimarii duratei de functionare remanente la conducte apa alimentare aferente CE1 si CE2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sucursala Electrocentrale Constanta
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In conformitate cu prevederile PT ISCIR C10-2010 pentru prelungirea duratei de viata (functionare) a conductelor apa alimentare aferente CE1 si CE2 din S.E. Constanta, respectiv a obtinerii autorizatiei de functionare ISCIR la scadenta, este necesar a se efectua verificarea tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic in scopul evaluarii starii tehnice, a estimarii duratei de functionare remanente, la conducte apa alimentare aferente CE1 si CE2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic in scopul evaluarii starii tehnice, estimarii duratei de functionare remanente la conducte apa alimentare aferente CE1 si CE2 consta in urmatoareleservicii si lucrari:
- intocmire program expertizare conducte si avizare ISCIR;
- pregatirea suprafetelor in vederea controalelor;
- expertizare conducte prin executarea controalelor specifice si preponderent a masuratorilor de duritate
- determinarea pe baza valorilor duritatii a rezistentei la rupere, compararea acestor valorii cu cele rezultte la expertizarea din anul 2007 si determinarea duratei restante de viata a conductelor apa alimentare;
- intocmire raport tehnic si avizare ISCIR.
- montarea si demontarea schelelor necesare indeplinirii obiectului contractului
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 1500 lei ( echivalenta pentru o garantie depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ). Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (autoritatea contractanta va retine ofertantului care a depus contestatie la CNSC si ia fost respinsa, suma de 1500 lei, conf.art 2781 alin1/OUG 34/2006, ). Dovada constituirii se prezinta cel tarziu la data si ora stabilita de deschidere a ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping. 10 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90 alin 1) si 3) din HG 925/2006, cu modificari si completari. In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92 din HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 (FORMULARUL B); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180); Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de participare la licitatie deschisa cu oferta independenta (Formular 5); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULARUL A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular art. 691). ). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - Doru Oslobeanu, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj.Reparatii - Vicentiu Bratu, Sef Serviciu Financiar ? Batranu Silvia, Consilier Juridic ? Marius Ene, Consilier Juridic ? Duica Luminita, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Sef Serviciu L.U.R. - Dumitru Caratas, Serviciu L.U.R. - Predoi Luminita, Responsabil ISCIR ? Costel Neculai, Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Mariana Raciala, Monica Neacsu ? Sef Serviciu Tehnic, Camelia Puchianu ? Birou Achizitii. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare emisa in baza OUG 44/2008 actualizata, sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?); Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare;Autorizare din partea ISCIR conform PT CR4/2009, sau de orice autoritate similara din tarile U.E., pentru verificari tehnice in utilizare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 260000 lei fara TVA conform Formular B2 (Fisa de informatii generale). Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifreide afaceri globala va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro
Modalitatea de indeplinire
Cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu260000 lei fara TVA conform Formular B2.(NOTA: Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifreide afaceri globalava fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind partea/partile din acordul cadru/contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formularul B3 dinsectiunea III.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind partea/partile din acordul cadru/contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formularul B3 dinsectiunea III.
Autorizare din partea ISCIR, conform PT CR6/2009, sau de orice autoritate similara din tarile U.E., sau un contract de colaborare, pentru autorizare personal si laborator care efectueaza examinari distructive si nedistructive.
Modalitatea de indeplinire
Autorizare din partea ISCIR, conform PT CR6/2009, sau de orice autoritate similara din tarile U.E., sau un contract de colaborare, pentru autorizare personal si laborator care efectueaza examinari distructive si nedistructive.
In conformitate cu PT ISCIR C10-2010 ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajati sau contract de colaborare cupersoane autorizate RDATP si avizate de catre ISCIR. In vederea intomirii documentatiilor tehnice preliminare de reparare, proiectele de reparatie si tehnologiile de reparare.
Modalitatea de indeplinire
Persoane autorizate RDATP si avizate de catre ISCIR. in conformitate cuPT ISCIR C10-2010 pentru intomirea documentatiilor tehnice preliminare de reparare, proiectele de reparatie si tehnologiile de reparare
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajat sau contract de colaborare cu o persoana autorizata ca ?Responsabil tehnic cu Executia pentru lucrarile de montaj echipamente, utilaje si instalatii tehnologice industriale in domeniul 351 in conditiile HG 95/1999 aprobata prin Legea 440/2002 respectiv a Ordinului Ministrului Industriei si Resurselor nr. 291/2003 care are obligatia de a viza? Planul de control a calitatii ce va fi folosit si la receptia lucrarii.
Responsabil tehnic cu Executia pentru lucrarile de montaj echipamente, utilaje si instalatii tehnologice industriale in domeniile EA 351 in conditiile HG 95/1999;
Modalitatea de indeplinire
Responsabil tehnic cu Executia pentru lucrarile de montaj echipamente, utilaje si instalatii tehnologice industriale in domeniul 351 in conditiile HG 95/1999 aprobata prin Legea 440/2002.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de Conducere conform Formular B6 din sectiunea III- Formulare
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de Conducere conform Formular B6 din sectiunea III- Formulare
Declaratie privind utilajele/ instalatiile/ echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formular B5 din sectiunea III
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind utilajele/ instalatiile/ echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formular B5 din sectiunea III
Lista de experienta similara-
Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin a unui document/contract (copii de parti relevante ale contractelor)/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/contracte (copii de parti relevante ale contractelor) /procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii in valoare cumulata de cel putin egala cu150000 lei fara TVA.
In acest sens ofertantul va prezenta si o lista cu principalele servicii in ultimii 3 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari conform Formular B4 din sectiunea III- Formulare.
Modalitatea de indeplinire
Lista de experienta similara-
Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin a unui document/contract (copii de parti relevante ale contractelor)/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/contracte (copii de parti relevante ale contractelor) /procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii in valoare cumulata de cel putin egala cu150000 lei fara TVA.
In acest sens ofertantul va prezenta si o lista cu principalele servicii in ultimii 3 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari conform Formular B4 din sectiunea III- Formulare.
Prezentarea de certificate sau alte documente echivalente documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea de documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (SR EN ISO 9001/2008sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1132/26.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2013 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2013 12:00
Locul: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in careexista 2 sau mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc care au acelasi pret, pentru a putea desemna oferta castigatoare, ofertantii in cauza vor prezenta o noua oferta in plic inchis la solicitarea autoritatii contractante. In acest caz oferta desemnata castigatoare va fi cea cu pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Tel. +40 241585300, Email: [email protected], Fax: +40 241511200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2013 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer