Licitatie Publica - Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic a instalatiilor ce functioneaza in domenii reglementate ISCIR din gestiunea Hidroelectrica SA pe intervalul 2013-2014
Anunt de participare (utilitati) numarul 142849/02.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Relenschi, Tel. +40 213074503, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic a instalatiilor ce functioneaza in domenii reglementate ISCIR din gestiunea Hidroelectrica SA pe intervalul 2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediu Hidroelectrica si
Sucursalele Hidrocentrale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 718, 719RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata contract subsecvent: 12 luni; cantitati minime si maxime de instalatii/echipamente supuse reglementarilor ISCIR din gestiunea Hidroelectrica supuse expertizarii tehnice: Cantitate minima acord cadru- 570 buc.;cantitate maxima acord cadru-590buc.; cantitate minima pentru un contract subsecvent-275buc.;cantitate maxima pentru un contract subsecvent-290 buc.;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic a instalatiilor ce functioneaza in domenii reglementate ISCIR din gestiunea Hidroelectrica SA pe intervalul 2013-2014? conform Caietului de sarcini al achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitate executie contract- conformCaietului de sarcinidin Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 718, 719RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Hidroelectrica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.Persoane juridice /fizice straine-a) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
B.Autorizatii ISCIR-Autorizatie ISCIR pentru activitatea ?Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/ examinari cu caracter tehnic? pentru urmatoarele tipuri de instalatii: ?Recipiente metalice stabile?, ?Macarale deplasabile pe cai cu sina de rulare?, ?acensoare?, ?cazane cu apa calda? conform prevederilor Prescriptie Tehnica ISCIR CR4-2009 ( Prezenta prescriptie tehnica stabileste conditiile de autorizare in Romania a persoanelor juridice in vederea efectuarii de activitati in domeniul ISCIR.)Ofertantul va prezenta copie de pe autorizatia ISCIR ?copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea " conform cu originalul ".Nota : In cazul subcontractarii trebuie depusa autorizatia ISCIR de catre subcontractant pentru a dovedi ca acesta este autorizat sa realizeze partea din contract ce urmeaza sa o indeplineasca- copie lizibila, semnata si stampilata de catre acesta cu mentiunea?conform cu originalul?.
In cazul depunerii de oferta comuna fiecare dintreasociati trebuie sa depuna autorizatia ISCIR pentru partea din contract pe care o realizeaza( tipul de instalatie) - copie lizibila, semnata si stampilata deasociat cu mentiunea?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Modalitatea de indeplinire
b) Bilantul contabil din anul precedent(2012), sau bilantul la 30.06.2012, vizat si inregistrat de organele competente. Bilantul contabil se va prezenta in copie stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Certificate/Documente/Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede servicii similare finalizate
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate din cel mult ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, finalizate si indeplinite.
Modalitatea de indeplinire
Suma valorilor contractului/contractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de minim 1396883 leifara TVA( valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent) .
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
SREN ISO 14001/2005 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al mediului, conformISO 14001/2005, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SREN ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conformISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei in Lei, fara TVA; Limita minima de imbunatatire a ofertei financiare in cadrul etapei de licitatie electronica este de 0, 2 % din valoarea estimativa a achizitiei.i. inainte de lansarea licitatei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor. ii. numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 runda; iii. licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de catre SEAP; iv. durata rundei: 1 zi. d) operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform art. 6 alin. (2) din H.G. nr. 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 11:00
Locul: SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2 si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Fax: +40 21303564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2013 15:28