Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic a instalatiilor ce functioneaza in domenii reglementate ISCIR din gestiunea Hidroelectrica SA pe intervalul 2013-2014


Anunt de participare (utilitati) numarul 142849/02.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Relenschi, Tel. +40 213074503, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic a instalatiilor ce functioneaza in domenii reglementate ISCIR din gestiunea Hidroelectrica SA pe intervalul 2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediu Hidroelectrica si
Sucursalele Hidrocentrale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 718, 719RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata contract subsecvent: 12 luni; cantitati minime si maxime de instalatii/echipamente supuse reglementarilor ISCIR din gestiunea Hidroelectrica supuse expertizarii tehnice: Cantitate minima acord cadru- 570 buc.;cantitate maxima acord cadru-590buc.; cantitate minima pentru un contract subsecvent-275buc.;cantitate maxima pentru un contract subsecvent-290 buc.;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic a instalatiilor ce functioneaza in domenii reglementate ISCIR din gestiunea Hidroelectrica SA pe intervalul 2013-2014? conform Caietului de sarcini al achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitate executie contract- conformCaietului de sarcinidin Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 718, 719RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10000 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform anunt de participareModul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original Se va utiliza drept model Formularul 15 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL). Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta se va face la cursul de schimb publicat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului subsecvent de prestari servicii, fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 30 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante. Garantia de buna executie se poate constitui prin : a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante .Se va completa in conformitate cu Formularul nr.2a din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract . Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Hidroelectrica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.a)prezentare Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original).b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va completa formularul nr.3Sectiunea FORMULARE in original.Personalul cu putere de decizie la nivel executiv Hidroelectrica, este urmatorul: Administrator Judiciar Euro-Instal SRL Prin practician coordonator Av. dr. Remus Adrian BORZA; Remus Dumitru VULPESCU , Administrator Special; Mihail STANCULESCU, Director General; Sima IOAN, Manager Departament Mentenanta; Gheorghe GORAN, Manager Departament Achizitii si Logistica; Cetatean Luarean, Sef Serviciu Contracte; Dulau Mihaela Lucretia, Economist Serviciul Contracte; Tarnoveanu Emanuela, Consilier Juridic; Relenschi Constantin Mircea, Inginer Pr. Specialist Serviciul Contracte ;Bogatoniu Sorin Gheorghe, Sef Birou Achizitii; Ioan Bulareanu, Inginer Pr. Specialist Serviciul Contracte; Iuliuss Nemteanu, Operator RSVTIDepartamentul Mentenanta; Dragomir Dumitru Florin, Inspector ISCIR- Compartiment Securitate-SH SIBIU ; Monea Liliana Mihaela, Inspector ISCIR- Compartiment Inspectori ISCIR ? Incidente-SH BISTRITA.Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere in original insotite daca este cazul de traducerea in limba romana autorizata.e)Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea FORMULARE in original.f)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa Formularul nr.5 din Sectiunea FORMULARE in original. A.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul).Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
B.Persoane juridice /fizice straine-a) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
B.Autorizatii ISCIR-Autorizatie ISCIR pentru activitatea ?Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/ examinari cu caracter tehnic? pentru urmatoarele tipuri de instalatii: ?Recipiente metalice stabile?, ?Macarale deplasabile pe cai cu sina de rulare?, ?acensoare?, ?cazane cu apa calda? conform prevederilor Prescriptie Tehnica ISCIR CR4-2009 ( Prezenta prescriptie tehnica stabileste conditiile de autorizare in Romania a persoanelor juridice in vederea efectuarii de activitati in domeniul ISCIR.)Ofertantul va prezenta copie de pe autorizatia ISCIR ?copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea " conform cu originalul ".Nota : In cazul subcontractarii trebuie depusa autorizatia ISCIR de catre subcontractant pentru a dovedi ca acesta este autorizat sa realizeze partea din contract ce urmeaza sa o indeplineasca- copie lizibila, semnata si stampilata de catre acesta cu mentiunea?conform cu originalul?.
In cazul depunerii de oferta comuna fiecare dintreasociati trebuie sa depuna autorizatia ISCIR pentru partea din contract pe care o realizeaza( tipul de instalatie) - copie lizibila, semnata si stampilata deasociat cu mentiunea?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Modalitatea de indeplinire
a) Fisa de informatii generale ? Se va completa formularul nr. 6 din Sectiunea FORMULARE, in original.
b) Bilantul contabil din anul precedent(2012), sau bilantul la 30.06.2012, vizat si inregistrat de organele competente. Bilantul contabil se va prezenta in copie stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul ofertantului.
c) Informatii privind situatia financiara: -Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani, in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri , din cel mult ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de2793766, 00lei fara TVA. ? Se va completa formularul nr. 7din Sectiunea FORMULARE, in original;Nota 1- Pentru Conversia cifrei de afaceri din Lei in Euro, pentru candidatii romani, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pentru pentru anul 2012 1euro= 4, 4560 lei, pentru anul 2011 1euro=4, 2379 lei ; pentru anul 2010 1euro=4, 2099 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract. Lista se va intocmi conform Fomularului nr.11 din Sectiunea FORMULARE.-In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare , conformFormularului nr.12 din sectiunea FORMULARE
Certificate/Documente/Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede servicii similare finalizate
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta, potrivit art. 188, alin (2), lit. a) din OUG 34/2006 in vederea dovedirii experientei similare, minim un certificat/document/recomandare emis sau contrasemnat de o autoritate, ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa ?valoarea, perioada de prestare, beneficiari?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se va completa Formularul 8a din Sectiunea Formulare. Se vor prezenta originale sau copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
Modalitatea de indeplinire
Se va prezentaFormularul 9 din sectiunea FORMULARE, in original;
Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezentaFormularul 10 din sectiunea FORMULARE, in original;
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate din cel mult ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, finalizate si indeplinite.
Modalitatea de indeplinire
Suma valorilor contractului/contractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de minim 1396883 leifara TVA( valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent) .
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Se va prezentaFormularul 8 din sectiunea FORMULARE, in original.
SREN ISO 14001/2005 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al mediului, conformISO 14001/2005, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SREN ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conformISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei in Lei, fara TVA; Limita minima de imbunatatire a ofertei financiare in cadrul etapei de licitatie electronica este de 0, 2 % din valoarea estimativa a achizitiei.i. inainte de lansarea licitatei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor. ii. numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 runda; iii. licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de catre SEAP; iv. durata rundei: 1 zi. d) operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform art. 6 alin. (2) din H.G. nr. 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 11:00
Locul: SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor(se va completa Formularul 16 din sectiunea Formulare)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
I.Posibilitatea retragerii/modificarii ofertei: a)Orice ofertant are dreptul de a modifica/retrage oferta numai inainte de data limita pentru depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa.b)In cazul in care ofertantul doreste sa faca modificari in oferta deja depusa, acesta are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea modificarilor respective de catre aut. contractanta pana la data limita de depunere a ofertelor. Pe plicul exterior se va marca, obligatoriu, si inscriptia ?MODIFICARI? .c)Ofertantul nu are dreptul de a retrage/modifica oferta dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei pentru participare.d).Se considera oferta intarziata oferta depusa/transmisa la alta adresa decat cea indicata in anuntul de participare si in docum. de atribuire ori care este primita de catre aut.contractanta dupa expirarea datei limita pentru depunere.II Deschiderea ofertelor: Data, ora si locul deschiderii ofertelor: conf. anunt de participare HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr.3, sect.2. La sedinta de deschidere au drept sa participe membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.III CONDITII FINANCIARE IMPUSE DE CONTRACT Plata facturilor se va face prin OP la 60 zile emiterea facturilor.IV Obiectiuni privind proiectul de contract: Ofertantul este obligat sa prezinte, eventualele obiectiuni la propunerea de contract, aut. contractanta rezervandu-si dreptul de a respinge oferta ca neconforma, conf art.36 alin.2 din HGR 925/2006, daca obiectiunile la clauzele contractuale sunt inacceptabile fiind in mod evident dezavantajoase iar ofertantul desi a fost informat cu privire la respectiva situatie, nu accepta renuntarea la acestea.Nu se vor negocia clauze contractuale in privinta carora nu s-au facut obiectiuni prin oferta depusa.V MENTIUNI PRIV. INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFICARE: conf. art.11, alin.4 din HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. (Formular9a- sectiunea Formulare).Atunci cand un ofertant uzeaza de acest drept, el are obligatia de a prezenta/completa certif./doc.edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri din partea aut. contractante.Situatia ec.-financiara(cap III.2.2) si/sau Cap. tehnica si profesionala(capIII.2.3)a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata, atunci are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care se confirma punerea la dispozitia ofertantului a resurselor invocate(Formularul 14-sectiunea Formulare).Persoana care asigura sustinerea conform celor mentionate mai sus nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conf. art.180 din OUG 34/2006, prezentand o declaratie pe proprie raspundere (Formularul2-sectiunea Formulare).In cazul asocierii mai multor operatori economici cu scopul de a depune oferta comuna, cerintele priv. sit. personala a ofertantului, cap. de exercitare a activitatii profesionale si standarde de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala, situatia ec. si financiara trebuie indeplinite prin cumul de asociati(Formularul13-sectiunea Formulare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2 si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Fax: +40 21303564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2013 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer