Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificarea, intretinerea si repararea sistemelor de alimentare cu gaze naturale si a aparatelor consumatoare de combustibil gazos, solidsi energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 60175/31.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Curtea de ArgesBd. Basarabilor , nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Elena Panturu, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala: Bd. Basarabilor , nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248 507 282, Email: [email protected], Fax: 0248 507 238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala: Bd. Basarabilor , nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Elena Panturu, Tel.0248 507 237, Email: [email protected], Fax: 0248 507 238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala: Bd. Basarabilor , nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248 722 100, Fax: 0248 721 741
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificarea, intretinerea si repararea sistemelor de alimentare cu gaze naturale si a aparatelor consumatoare de combustibil gazos, solidsi energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SediuSH Curtea de Arges, club SH Arges, Apartamente de protocol ale SH Curtea de Arges din Bloc E4A din Curtea de Arges, CHE Noaptes, CHE Baiculesti, CHE Manicesti, CHE Valcele, CHE Pitesti, Sediu UzinaCampulung din Campulung Muscel, Bloc locuinte T1A Visoi din Campulung Muscel, bloc locuinte de serviciu CHE Rucar, Comuna Rucar, Sediu UzinaCampina din Poiana Campina , judetul Prahova, CHE Moroieni, CHE Dobresti, Casa barajist Ratei, Casa barajist Bratei, Bloc interventie Paltinu, CHEMP Sinaia 0, BI Scropoasa.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 57, 792RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: seva incheia cate un contract subsecvent de achizitie publica pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service la centrale termice apartinand spatiilor de administrare din cadrulSucursalei Hidrocentrale Curtea de Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor specificate in Caietul de sarcini atasat la Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 57, 792RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului se constituie, in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44 din OUG 34/2008
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor specificate in Documentatia de atribuire atasata la prezentul Anunt de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor specificate in Documentatia de atribuire atasata la prezentul Anunt de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor specificate in Documentatia de atribuire atasata la prezentul Anunt de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10398
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 11:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, Bd. Basarabilor, nr. 82-84
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor cu prezentarea Cartii de identitate si a imputernicirii data de firma ofertanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Email: [email protected], Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd. Basarabilor , nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248722100, Fax: 0248721741
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer