Licitatie Publica - Verificarea periodica a echipamentului individual de protectie (EIP) din dotarea personalului de exploatare a ST Timisoara, verificarile periodice si reparatii ale prajinilor electroizolante si ale detectoarelor de tensiune din dotarea ST Timisoara
Anunt de participare (utilitati) numarul 31369/06.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: P-TA ROMANILOR NR. 11, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300100, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Oros, Tel.0256 492313, In atentia: Aurel Ciclovan, Email: [email protected], Fax: 0256 219963
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificarea periodica a echipamentului individual de protectie (EIP) din dotarea personalului de exploatare a ST Timisoara, verificarile periodice si reparatii ale prajinilor electroizolante si ale detectoarelor de tensiune din dotarea ST Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: in laboratorul de specialitate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificarea periodica a echipamentului individual de protectie (EIP) din dotarea personalului de exploatare a ST Timisoara, verificarile periodice si reparatii ale prajinilor electroizolante si ale detectoarelor de tensiune din dotarea ST Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142000-6 - Servicii conexe managementului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificarea periodica a echipamentului individual de protectie (EIP) din dotarea personalului de exploatare a ST Timisoara, verificarile periodice si reparatii ale prajinilor electroizolante si ale detectoarelor de tensiune din dotarea ST Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 10, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-130 lei, garantia de buna executie -5% din valoare contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii fara a crea o noua forma juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. din care sa rezulte ca nu se gaseste in nici una din prevederile art 180 si 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, Certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare fiscal in scop de TVA emis de ANAF, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007 semnat si inregistrat de organele competente si/sau alte doc. legale diprin care poate dovedi capacitatea economoco-financiara, lista obligatiilor contractuale in desfasurae, documente din care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii trei ani, conform documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. de prez. generala, lista servicii similare in ultimi 3 ani, lista subcontractanti, decl. cu nr. mediu de angajati in ultimile 12 luni, Cert. ISO 9001:2000, declaratie aceptare proiect contract, declaratie cu mij. tehnice necesare realizarii contractului, dosar sitem propriu calitate si menegement mediu, conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: plata reprezinta c/v documentatiei de atribuire si se efectueaza la casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 11:00
Locul: Sediul ST Timisoara, p-ta Romanilor nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: p-ta Tepes Voda (Doicesti) nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054, Fax: 0256498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE TRANSELECTRICA SA S.T. Timisoara
Adresa postala: p-ta Romanilor nr.11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Tel.0256 492313, Fax: 0256 219963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 15:53