Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VERIFICAREA PROIECTELOR DE CATRE VERIFICATORI AUTORIZATI


Anunt de participare (utilitati) numarul 136174/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC. HARVIZ SA
Adresa postala: Str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Punct(e) de contact: ABRAHAM Lehel-Antal, Tel. +40 266313636, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.harviz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica, Societate comerciala pe actiuni apartinand unitatilor teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VERIFICAREA PROIECTELOR DE CATRE VERIFICATORI AUTORIZATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: In judetul Harghita.
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura servicii de Asistenta Tehnica pentru verificarea tehnica a documentatiilor tehnice de executie aferente a 8 (opt) contracte de lucrari (conform caietului de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii de verificare a proiectelor, sub forma serviciilor de verficare tehnica de specialitate a documentatiilor tehnice de executie pentru implementarea a 8 (opt) contracte pentru imbunatatire a infrastructurii serviciilor de canalizare si de alimentare cu apa potabila in Judetul Harghita.
Valoarea estimata fara TVA: 902, 794RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Valoarea garantiei de participare este de 15.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 4.683 lei.b)Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar in contul autoritatii contractante RO80OTPV260000260760RO05 deschis la Banca OTP sucursala Miercurea-Ciuc, confirmat prin extras de cont emis de banca pentru Autoritatea Contractanta (se va tine cont de punctul 2 din nota de mai jos);
- Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect "Verificarea proiectelor de catre verificatori autorizati" pentru suma de 15.000 LEI si cu un termen de valabilitate de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta in original. A se vedea modelul de Formular nr. 27.c) In cazul asocierilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.d) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.e) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 21 (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII) completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.f) Garantia de participare se va constitui numai in lei.g) Ofertele neinsotite de o garantie de participare corespunzatoare cerintelor de mai sus vor fi respinse de catre Autoritatea Contractanta. 10% din valoarea contractului fara TVA. Constituita conform prevederilor art 86 si art 90 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (conform model din vol. 3 sectiunea 2) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurariValabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Daca partile convin prin retineri succesive.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu Autoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 77, 4% si fonduri nationale 22, 6%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
A.1) Ofertantii participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la: a.) art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b.) art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
A.2) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Mod de dovedire:
B.1) Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat. Acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.
B.2.a) Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.
B.2.b.I) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine.B.2.b.II) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele - formular specific autoritatilor din Romania sau statului in care este inregistrat ofertantul.B.3. a) Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Acest formular va fi completat si prezentat de catre ofertant si de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.
B.3. b) Formularul nr. 28 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat. Acest formular va fi completat si prezentat de catre ofertantul ce participa cu oferta independenta la licitatie.
B.4) Persoanele juridice/fizice inregistrate in state in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributia la asigurarile sociale vor prezenta un certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, sau a taxei echivalente, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B.5) Cazier judiciar al persoanei juridice/fizice romane/straine, in original sau copia lizibila cu mentiune conform cu originalul - art. 5 din Ord. ANRMAP nr. 509/2011 (pentru statele unde este aplicabil)
B.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Persoanale ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Zolya Laszlo Andras-Director General, Bogati Csaba-Director Tehnic, Fulop Arpad Zoltan-Contabil Sef, Moldovan Reinitz Jozsef-Sef UIP.NOTA:
Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata, iar pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a unui ofertant, Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
B.6) Cazier fiscal al persoanei juridice/fizice romane/straine, in original (pentru statele unde este aplicabil). Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
Persoane juridice/fizice romane
A.1) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Persoane juridice/fizice straine
A.2) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Mod de dovedire:
Persoane juridice/fizice romane
B.1) Se vor atasa:
- certificat constatator, in original sau copie legalizata si copie lizibila cu mentiune conform cu originalul art. 5 din Ord. ANRMAP nr.509/2011, emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte:
a. denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Persoane juridice/fizice straine
B.2) Se vor atasa:
a) copii legalizate si traducere autorizata si legalizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
b) documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere autorizata si legalizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte:
(i) denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
(ii) codul unic de inregistrare;
(iii) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
(iv) structura actionariatului;
(v) numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
(vi) domeniul de activitate principal;
(vii) domeniile de activitate secundare;
(viii) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
c)Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Cifra de afaceri anuala globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 400.000 LEI (pentru persoanele juridice/fizice) sau echivalentul sumei in EURO la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Cursul valutar lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Atunci cand un grup de ofertanti (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
A.2) Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
Mentiune! In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) - art. 19/Legea 279/2011.
In cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original asigurarea privind acoperirea riscului profesional, inainte de semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Nivel specific minim necesar de resurse umane:
Prestatorul serviciilor pentru verificarea proiectelor va furniza personalul corespunzator din punct de vedere al expertizei si al alocarii timpului in vederea finalizarii eficiente a tuturor activitatilor solicitate in vederea realizarii in final a obiectivelor generale si specifice ale Proiectului.Aceaste sarcini trebuie efectuate de Verificatori calificati, cu experienta ampla in domeniul verificarii contractelor de lucrari pentru proiectele de apa si apa uzata.
Verificatorul/verificatorii de proiecte trebuie sa indeplineasca cerintele minime descrise in cele ce urmeaza:
Calificare si aptitudini
Atestat profesional ca verificator de proiecte, in conformitate cu domeniul lucrarilor Proiectului in toate domeniile de constructii si specialitatile de instalatii solicitate (A1, A4, Af, B9, C, Is, Ie), eliberat de Ministerul Dezvoltarii Lucrarilor Publice si Locuintelor, in conformitate cu art. 2.5.2. din Legea 50/1991 cu modificarile si completarile ulterioare-privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii.
Experienta profesionala de specialitate:
Ofertantul trebuie sa prezinte o echipa de experti cheie, formata din minimum 2 membri, care sa cumuleze toate atestatele in conformitate cu cerintele de mai sus.
Atunci cand un grup de ofertanti depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant in cadrul Formularului nr. 10 se va atasa:
i) Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 12 (CURRICULUM VITAE) completat, pentru fiecare persoana in parte.ii) Copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa diplomele, adeverintele, atestatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.iii) Copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa contractele de munca pentru fiecare din specialistii mentionati in Formularul nr. 10, in cazul in care acestia sunt angajati permanenti ai ofertantului.
iv) Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta.
Mentiune!
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)- art. 20/Legea 279/2011 Declaratie privind eligibilitatea).
OBSERVATIE!
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare.
Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului si la III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire.
DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA
Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei
Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.
Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ??Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HARVIZ S.A.
Adresa postala: str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Tel. +40 266313636, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer