Licitatie Publica - Verificarea proiectelor de verificatori autorizati
Anunt de participare (utilitati) numarul 113137/22.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA SA
Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: Radu VASILESCU, Tel. 0245620791, 0245614403, Email: [email protected], Fax: 0245210299, 0245611774, Adresa internet (URL): www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificarea proiectelor de verificatori autorizati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii de verificare a proiectelor, sub forma serviciilor de verficare tehnica de specialitate a documentatiilor tehnice de executie pentru implementarea a 10 (zece) contracte pentru imbunatatire a infrastructurii serviciilor de canalizare si de alimentare cu apa potabila in Judetul Dambovita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de verificare a proiectelor, sub forma serviciilor de verficare tehnica de specialitate a documentatiilor tehnice de executie pentru implementarea a 10 (zece) contracte pentru imbunatatire a infrastructurii serviciilor de canalizare si de alimentare cu apa potabila in Judetul Dambovita.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 718, 726RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 34.375 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 76, 8% Cofinantare nationala: 23, 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1 DECL PRIVIND ELIGIBILITATEA, Formular 2 DECL PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 din OUG 34/2006, Certif de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, valabil la data deschiderii ofertelor, Certif privind plata impozitelor si taxelor locale, Formular 3 DECL PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, Formularul 28 Certif de participare la licitatie cu oferta independenta, Persoanele juridice/fizice inregistrate in state in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributia la asig sociale vor prezenta un certif privind plata contributiei la asigurarile sociale, sau a taxei echivalente, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, Cazier judiciar al persoanei juridice/fizice romane/straine, in original(Formular 4 ISTORICUL LITIGIILOR SI ARBITRAJELOR), Cazier fiscal, Copie dupa Certif de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Copie dupa Certificatul de Inregistrare Fiscala, Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Ministerul Justitiei - ORC, valabil la data depunerii ofertelor, Copii legalizate si traducere autorizata si legalizata in limba romana, dupa doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Doc relevante, in original sau copie legalizata, si traducere autorizata si legalizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 3.000.000 LEI (pentru persoanele fizice/juridice) sau echivalentul sumei in EURO la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.Formularul 6 - Informatii generalePersoanele juridice/fizice romane vor atasa copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa situatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008 si 2009Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Formularul 7 - Angajament privind asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta profesionala de specialitate trebuie probata in asa fel incat sa dovedeasca faptul ca au fost verificate proiecte care sa cuprinda urmatoarele:
- Reabilitarea si extinderea/constructia unei statii de epurare cu capacitate de cel putin 60 000 PE.
- Executia unei retele deapa cu lungimea de minim10 km.- Executia unei retele de canalizare cu lungimea de minim 15 Km.- Lucrari la surse de apa, retele de aductiune si rezervoare de apa pentru alimentarea unei localitati cu un nr. de minim 40 000 locuitori.Formular 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
Copii legalizate dupa contractele inscrise in Formularul 9;
Referate de verificare a respectivelor documentatii ? copii legalizate;
Recomandarile, in original sau copie legalizata, din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul 9.
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, conf cerintelor din Fisa de date a achizitiei (min. 2 experti cu specialitatile de instalatii solicitate A1, Af, B1, B9, C, D, E, F, It, Is, Ig, Ie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-Ser-04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 10:00
Locul: Sediul S.C. COMPANIA DE APA TARGOVISTE - DAMBOVITA S.A., Bulevardul I.C. Bratianu nr. 50, Targoviste
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;observatorii desemnati de catre UCVAP;reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;alte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1 - "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. +40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 130104, Romania, Tel. +40 244 522 445, +40 244 522 446, Email: [email protected], Fax: +40 244 522 452, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre rezultatul procedurii de achizitie publica
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SC Compania de Apa Targoviste-Dambovita SA
Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Tel. +40 245 614 403, Email: [email protected], Fax: +40 245 611 774, Adresa internet (URL): www.catd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2010 19:30