Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VERIFICAREA, REPARAREA, RECONDITIONAREA ECHIPAMENTELOR DE LUCRU, CONFECTII SCULE, PIESE, ACCESORII, INCHIRIERI ECHIPAMENTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 106748/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  Szomboti Claudia, Tel. 0269805135, In atentia:  Serviciului Contracte, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VERIFICAREA, REPARAREA, RECONDITIONAREA ECHIPAMENTELOR DE LUCRU, CONFECTII SCULE, PIESE, ACCESORII, INCHIRIERI ECHIPAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: locul de prestare fiind la sediul prestatorului (cu exceptia serviciilor prevazute la punctele 6 si 21 care se vor efectua la locatia indicata de achizitor).
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile mai sus mentionate sunt necesare pentru reconditionarea, confectionarea echipamentelor de lucru si materialului tubular, pentru confectii scule, piese si accesorii precum si pentru inchirierea echipamentelor si materialui tubular
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50500000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile mai sus mentionate sunt necesare pentru reconditionarea, confectionarea echipamentelor de lucru si materialului tubular, pentru confectii scule, piese si accesorii precum si pentru inchirierea echipamentelor si materialui tubular
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in cuantum de 200.000 lei; Se solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. contr. fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, fara datorii, valabil la data deschiderii (14.10.2010);Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent);Declaratie pe propria raspundere, pentru persoane /juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior valabila la data deschiderii (14.10.2010).Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (sau echivalent), original sau copie legalizata eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii (14.10.2010)si/sau Autorizatie de functionare/altele echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii (14.10.2010) pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uriConform cu documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleConform cu documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent) in termen de valabilitate pentru prestator.
Certificat ISO 14001/2005 (sau echivalent) in termen de valabilitate pentru prestator.
Certificat ISO 18001 (sau echivalent) in termen de valabilitate pentru prestator.
Lista care sa contina informatii despre cel putin un contract avand ca si obiect servicii similare onorate in ultimii 3 (trei), in valoare de minim 2.000.000 lei(formularului 12E).
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formularul 12 H)Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (formularul 12I)
Informatii privind subcontractantii (formularul 12G)Informatii privind Asocierea
Informatii privind Angajamentul ferm (formularul 18)
Conform cu documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 12:00
Locul: Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str.I.C.Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810285, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pt contestatii - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante (...), iar pt contestatiile cu privire la documentatia din SEAP in 10 zile de la publicarea documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala:  Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269805135, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer