Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificarea respectarii prevederilor protocolului AM PNDR - APDRP in implementarea tehnica a proiectelor finantate din FEADR.


Anunt de participare numarul 69363/26.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel.0213072445, In atentia: Dan Florin Ionita, Email: [email protected], Fax: 0213078606, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Verificarea respectarii prevederilor protocolului AM PNDR - APDRP in implementarea tehnica a proiectelor finantate din FEADR.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sediul central al Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit (APDRP), Str. Stirbei voda nr. 43, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea structurilor AM PNDR printr-o opinie de audit independenta, privind gestionarea corecta, eficienta si transparenta atat a fondurilor europene cat si a celor nationale in cadrul PNDR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii: conform sectiunii 4 din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 918, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea totala a contractului. Garantia se va constitui prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este co-finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor, si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.
3.Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare si obiectul de activitate (valabil la data depunerii ofertei).
5.Copie a certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului.6.Pentru ONG se va depune extras de la registrul persoanelor juridice.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Se vor depune documenteedificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original - (traduse in limba romana si legalizate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind rezultatul exercitiilor financiare din ultimii trei ani-Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul exercitiilor financiare sa fie pozitiv (profit).Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (n-3, n-2, n-1)* sa fie mai mare de 150.000 EURO (Formularul nr. 8 din sectiunea IV).*n se refera la anul 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Resurse umane: - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. (Se va completa si depune Formularul nr. 4. din sectiunea IV).- lista de subcontractanti (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii trei ani ofertantul a derulat cel putin un contract al carui obiect a fost prestare de servicii similare si care a avut/au avut o valoare cumulata de cel putin 150.000 euro (Formularul nr. 7 din sectiunea IV);Pentru indeplinirea contractului este necesara asigurarea personalului de specialitate: cel putin 10 angajati permanenti specializati in servicii de audit, din care 6 sa aiba cel putin 3 ani de experienta in activitatea de audit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
P/AT/1/S/08/02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma solicitarii scrise catre datele ment la I.1)depusa cu cel putin o zi inainte de data ridicarii doc.Suma se achitata la casieria MADR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2009 12:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti -sala nr. 20, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.332.12.40, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Pregatire Profesionala.
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.0213072442, Email: [email protected], Fax: 0213078606
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2008 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer