Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificari metrologice si reparatii contoare de energie termica


Anunt de participare (utilitati) numarul 99402/06.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA TERMOFICARE CRAIOVA
Adresa postala:  str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200381, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Tehnic, Tel. 0251/599388, In atentia:  FLORENTIN DANARICU, Email:  [email protected], Fax:  0251/595567, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificari metrologice si reparatii contoare de energie termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Laboratorul metrologic autorizat al prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de verificari metrologice contoare, reparatii contoare, revizii debitmetre.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71632000-7 - Servicii de testare tehnica (Rev.2)
50411000-9-Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
verific. metrologice debitmetre ultrasonice: 3603buc.;
verific. metrologice calculatoare: 2508buc.;
verific. metrologice perechi termorezistente Pt500:2508buc.;
repar.debitmetre ultrasonice: 500buc.;
repar. calculatoare: 500buc.;
repar. perechi termorezistente Pt500:500buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 590, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 15000lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea estimata a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii. Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 14 zile de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44(2)din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006;
certificat de inregistrare la Registrul Comertului;
certificate constatatoare privind achitarea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 3000000lei;
bilantul contabil, pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente. In cazul in care operatorul economic demonstreaza ca nu poate sa depuna bilantul contabil la data de 31.12.2009 conform Legii cantabilitatii nr.82/1991 republicata, va depune in schimb urmatoarele:
- raportarea semestriala la 30.06.2009;
- balanta contabila la 28.02.2010;
- indicatorii de profitabilitate la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, copii dupa contracte, recomandari;
- copie dupa avizul pentru activ. de metrol.;
- copie dupa autoriz. laborat. de metrol.;
- copie dupa autor. stand. de verif.;
- inform. ref. la pers./organism. tehnic de specialitate;
- certif. ISO 9001/2001;
- inf. ref. la efect. medii anuale ale pers. angajat;
- decl. ref. la util., inst., echip. tehnice;
- decl. privind oblig. contractuale.
Cerite detaliate in doc. de atrib.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
informatii suplimentare in fisa de date a achizitiei anexa la anuntul de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 12:00
Locul: sediul Regiei Autonome Termoficare Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim un reprezentant imputernicit al fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Judetean Dolj
Adresa postala:  Str. Brestei, nr.12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612; 412084, Email:  [email protected], Fax:  0251/419851;415600, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  http: www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma Termoficare Craiova, Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Str. Mitropolitul Firmilian, nr.14, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200381, Romania, Tel. 0251/599388, Email:  [email protected], Fax:  0251/595567
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2010 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer