Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificari metrologice si reparatii contoare de energie termica


Anunt de participare (utilitati) numarul 120183/28.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA TERMOFICARE CRAIOVA
Adresa postala:  str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200381, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIU TEHNIC, Tel. 0251/599388, In atentia:  FLORENTIN DANARICU, Email:  [email protected], Fax:  0251/595567, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA TERMOFICARE CRAIOVA
Adresa postala:  STR. MITROPOLITUL FIRMILIAN, NR. 14, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200381, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0251/599.388, In atentia:  DANARICU FLORENTIN, Email:  [email protected], Fax:  0251/565.567
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificari metrologice si reparatii contoare de energie termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Laboratorul metrologic autorizat al prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de verificari metrologice contoare, reparatii contoare, revizii debitmetre
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
71632000-7-Servicii de testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total debitmetre expirate: 2766 buc.Total calculatoare expirate: 3970 buc.Total perechi termorezistente Pt 500 expirate: 3970 buc.Total debitmetre defecte: 200 buc.Total calculatoare defecte: 200 buc.Total perechi termorezistente Pt 500 expirate: 200 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 581, 467.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 31629, 34 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea estimata a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii. Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 14 zile de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. pr. eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181: Cerinta oblig.: compl.Anexa nr. 10.- Cert.const. priv. ind. oblig. de plata a imp., taxelor si contr. de asig. sociale catre bugetele componente ale bugetului general cons.: a) certif. cons. priv. indep. oblig. de plata a imp. si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certif. const. priv. indep.oblig. exig. de plata a imp., taxelor si contrib. de asig. sociale la bugetul general cons..- Decl. priv. calitatea de part. la procedura: compl. Formular nr. 12C.Capacit. de exercit. a activ. prof. (inreg.): - Certif. unic de inreg. emis de O.N.R.C. (CUI) - copie- Certif. const. emis de O.R.C. - copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Inform. priv. situatia ec.-financiara: - Bilantul contabil pe ultimii3 ani, cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent.- Inform. gen. cu decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010): compl. Anexa nr. 11 .Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Cerinta minima pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 3.000.000 RON (exclusiv TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, copii dupa contracte, recomandari;
- Decl. privind oblig. contractuale, daca exista.
- Lista princip. livrari de produse in ultimii 3 ani-compl. Anexa nr. 12 ? Decl. priv. lista princip. livrari de produse in ultimii 3 ani.- Experienta similara: compl. Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare, dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 1.500.000 lei.
- Decl. priv. efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere: compl.Anexa nr. 14 din Sectiunea formulare- Autorizatie de comercializare- Formular nr.4.
- Certif. sau alte doc emise de org. care sa ateste conf. prod.
- Inf. privind subcontr.: compl. Anexa nr.18
- Copie dupa avizul pentru activit. de metrol.;
- Copie dupa autoriz. laboratorului de metrol.;
- Copie dupa aut. standurilor de verific.;
- Informatii ref. la personalul/organismul tehnic de specialitate;
- CertificatISO 9001.
- Decl. privind mas. de prot. a mediului.
- Decl. privind cond. de munca si prot. muncii
- Informatii ref. la efect. medii anuale ale pers. angajat;
- Decl. ref. la util., inst., echip. tehnice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare in Fisa de date a achizitiei anexa la Anuntul de participiare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Craiova, str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim un reprezentant imputernicit al fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIA AUTONOMA TERMOFICARE CRAIOVA COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  STR. MITROPOLITUL FIRMILIAN, NR. 14, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200381, Romania, Tel. 0251/599.388, Email:  [email protected], Fax:  0251/595.567
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer