Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VERIFICARI PRAM PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT SI CRESE DIN SECTORUL 4


Anunt de participare numarul 67853/31.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT SANITARE SI CRESELOR SECTOR 4
Adresa postala: STR.MIREA MIOARA LUIZA , NR. 1A, SECTOR 4 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA BUGAN, Tel.0726908205, Email: [email protected], Fax: 4601420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
VERIFICARI PRAM PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT SI CRESE DIN SECTORUL 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: UNITATI DE INVATAMANT SECTOR 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTARI SERVICII - VERIFICARI PRAM - UNITATI DE INVATAMANT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PRESTARI SERVICII - VERIFICARI PRAM
Valoarea estimata fara TVA: 336, 135RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 2% respectiv 6.723 LEI : garantia de buna executie este in cuantum de 5% din pretul contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;completarea formularuluinr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G nr.34/2006;) Completarea formularului nr. 4 ;Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice , eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat ( in original sau copie legalizata ) din care sa rezulte indeplinireaobligatiilor exigibile de plata ;Prezentarea Certificatului privindimpozitelor si taxelor locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si taxe locale , exigibile( inoriginal sau copie legalizata ) , sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident , valabile la data deschiderii ofertelor .) Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , semnat si stampilat , , conform cu originalul
b) Prezentarea certificatului de inregistrare semnat si stamplilat , , conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului nr. 5 Prezentarea ultimului bilant contabil (30.06.2008 ), vizat si inregistrat de organele competente ( copie semnata si stampliata , , conform cu originalul )
Decalaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani media cifrei de afaceri sa fie de 3 ori valoarea estimata a contractului( 1.008.403 lei .)exclusiv TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AutorizatieA.N.R.E.E
- Prezentarea unui contract ( in copie ) cu specific electric de minim valoarea estimataa contractului ( 300.000lei ) insotit de proces verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului .- Dotari : aparat de masurat rezistenta de dispersie a prizelor de pamant cu buletin de verificare metrologica .- Declaratie privind Lista principalelor prestari de serviciicu specific electricin ultimii 3 ani .Completarea formularuluinr. 6.
- Certificate ISO 9001 , 14001 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 10:00
Locul: SEDIUL D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU REPREZENTANTII AUTORIZATI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Stavropolius, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
Adresa postala: ALEEA MIREA MIOARA LUIZA, NR. 1A , SECTOR 4 , ,Localitatea: BUCURESTI , ,Cod postal: 041531 , , ,Romania, Tel.4608593 , ,Fax: 4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2008 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer