Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VESTIARE METALICE


Anunt de participare numarul 1557/08.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: BAZA de APROVIZIONARE TRANSPORT SERVICII MOTRU, Localitatea: MOTRU, Cod postal: COD 215200, Romania, Punct(e) de contact: URSU ADRIANA GABRIELA, Tel.0723/803853, 0726/120090, In atentia: BIROU PUC, Email: [email protected], Fax: 0253-410085, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
VESTIARE METALICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BATS MOTRU, BATS ROVINARI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE VESTIARE METALICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121120-2 - Dulapuri din metal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
735 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 502, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5025 Ron Pentru IMM - uri se accepta 50 % din valoarea garantiei de participare. Garantia de participare se va constitui in contul de garantii al Bats Motru RO06BPOS20202887162ROL01- Banc Post Motru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata prin compensare cu energie electrica si alte forme in termen de 90 zile de la facturare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE SAU ASOCIATIE, SE CERE LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif privind indep oblig de plata a imp tax si CAS catre bug comp ale Bug gen cons Certif emis de Of Regis si Comertului si Certif de inreg emis de Cam de Comert si ind Pt pers fiz rom Se sol autoriz de funct, prec si orice alt doc edif consid nec pt dov apart la cat prof impusa de indep contr Pt pers jurid/fiz straine: Doc edif care sa dov o forma de inreg ca pers jurid sau de inregi/atest ori apart din pct de vedere prof, in conform cu prev leg din tara in care cand/ofert este rez
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2006, vizat si inreg de organele competente. Se va prezenta copie dupa bilantul contabil la 30.06.2006, iar pentru firmele nou infiintate, copie dupa ultima balanta. 3. Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul obiectului contractului din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa infi gen Aut prod Recom Cert sist calit sau faptul ca sunteti in curs de cert(pt prod) Fisa expr sim Dot specifice Decl al pers angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA IN NUMERAR LA CASIERIA BATS MOTRU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: COD 010873, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BUL.N TITULESCU 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: COD 200009, Romania, Tel.0251-418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: BATS MOTRU, Localitatea: MOTRU, Cod postal: COD 215200, Romania, Tel.0728286285
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2007 22:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer