Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VITRINE PENTRU EXPUNERE MUZEALA


Anunt de participare numarul 148620/19.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Muzeul National de Arta al Romaniei
Adresa postala: Calea Victoriei, Nr.49-53, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010063, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Ghinea, Tel. +40 213133030, Email: [email protected], Fax: +40 213124327, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
VITRINE PENTRU EXPUNERE MUZEALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUZEUL NATIONAL DE ARTA AL ROMANIEI ? CALEA VICTORIEI NR.49-53 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE, MONTAJ SI INSTALARE VITRINE PENTRU EXPUNERE MUZEALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39133000-3 - Vitrine (Rev.2)
31527260-6-Sisteme de iluminat (Rev.2)
39154000-6-Echipament de expozitie (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATI ? TABEL VITRINE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 856, 758.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 37.135 LEI. Echivalenta pentru garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR- 09.12.2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. NOTA: Garantia de participare se va prezenta in prima etapa , cea a depunerii candidaturilor. Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sponsorizari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator .
II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 3. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.
? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor. Documentul poate fi depus in oricare din formele : Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor. Documentul poate fi depus in oricare din formele : Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 - Formular 4
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Formular 5.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
-Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Director general - Ruxandra Ileana Theodorescu, Director tehnic - Liviu Florin Constantinescu, sef serviciul Economic - Dan Dimitriu, Compartiment Juridic - Alina Dima, Birou Achizitii Publice - Mariana Ghinea, Sef birou Arta Orientala ? Dunca-Moisin Mircea Eugen, Radu Bercea ? muzeograf, sef birou Arta Europeana si Decorativa ? Octavian Mugur Boicescu, Mariana Dragu - conservator.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. ? Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economicecare includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor.
Se poate depune in oricare din formele : in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitatii economice care includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completare si prezentare ? Declaratie pe propria raspundere privind media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, pentru care s-au prezentat situatii financiare.
Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale in ultimii trei ani sa fie de cel putin 2.500.000 lei, exclusiv TVA. Se vor prezenta bilanturile contabilesi/sau alte documente edificatoare in vederea indeplinirii cerintei de calificare.
Media cifrei de afeceri globalein ultimii 3 ani pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum, de 50% din nivelul minim impus.
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru ultimii 3
ani, 2010-2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Fisei de informatii generale ? Formularul 6 si prezentarea documentelor edificatoare privind indeplinirea cerintei. Documentele se vor prezenta in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in traducere autorizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul prezentei proceduri, efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract, maxim 2 contracte a carorvaloare cumulata a fost de min.1.500.000 lei fara TVA insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
Cursul de referinta pentru echivalenta leu/alta valuta va fi cursulpublicat de BNR la data incheierii contractului/lor prezentat/e pentru dovedirea experintei similare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare cu obiectul prezentei proceduri.Documentele se vor prezenta in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in traducere autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare precizate la punctul III.2 vor fi selectati pentru etapa de negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Extinderea perioadei de garantie peste perioda minima de 24 de luni stipulata in caietul de sarcini pentru vitrine pentru expunere muzeala
50%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2014 11:00
Locul: Muzeul National de Arta al Romaniei, Calea Victoriei nr.49-53, Bucuresti, Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care punctajul maxim obtinut este egal in urma aplicarii algoritmului de calcul, atunci autoritatea contractanta va stabili ca fiind castigatoare oferta care prezinta cel mai mic pret ponderat.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor/cadidaturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic ? MUZEUL NATIONAL DE ARTA AL ROMANIEI
Adresa postala: Calea Victoriei nr.49-53, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010063, Romania, Tel. +40 213133030, Fax: +40 213124327
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer