Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VJ ? CL07 Zonarea sistemelor de alimentare cu apa din Valea Jiului


Anunt de participare (utilitati) numarul 134555/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Zbora Claudiu, Tel. +40 254543144, Email: [email protected], Fax: +40 254546672, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional unic pe Valea Jiului pentru alimentare cu apa/apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VJ ? CL07 Zonarea sistemelor de alimentare cu apa din Valea Jiului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatea Petrosani, Judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Zonarea sistemelor de alimentare cu apa din Valea Jiului consta in achizitionarea si implementarea in sistemele de alimentare cu apa a unor serii de camine echipate cu vane de reducre a presiunii si sisteme de transmisie la distanta a datelor hidraulice. Prin introducerea acestor vane de reglare a presiunii se urmareste delimitarea unor zone de presiune in sistemele de alimentare cu apa. Rolul acestor zone de presiune este de a reduce optim presiunea in sistemele de alimentare cu apa, stiut fiind faptul ca pierderile de apa din retele depind in mod direct de presiunea apei.O alta componenta principala in acest proiect este introducerea in retea a unor camine cu debitmetre in punctele importante din punct de vedere al debitelor vehiculate si al detectarii zonelor cu probleme in ceea ce priveste pierderile de apa.O alta componenta principala in acest proiect este introducerea in retea a unor camine cu debitmetre in punctele importante din punct de vedere al debitelor vehiculate si al detectarii zonelor cu probleme in ceea ce priveste pierderile de apa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
42961200-2-Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract lucrari: Zonarea sistemelor de alimentare cu apa din Valea JiuluiScopul lucrarilor: In cadrul Contractului de Lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: sectorizarea, contorizarea globala si monitorizarea presiunii in localitatile din Valea Jiului astfel: - Petrosani cu 8 zone si 4 contoare, - Vulcan cu 8 zone si 5 contoare- Petrila cu 5 zone si 2 contoare.- Aninoasa cu 5 zone si 1 contor.- Lupeni cu 9 zone si 3 contoare.- Uricani cu 4 zone si 1 contor.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 434, 254RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantului i se va cere sa prezinta o garantie de participare la licitatie pentru suma de 80.000 RON.Garantia de participare la procedura de achizitie poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta investitiei sau printr-un ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul nr.RO74PIRB22027234470010000 deschisla Pireus Bank Petrosani.Garantia trebuie sa aiba aceeasi perioada de valabilitate ca si oferta. Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 1 si va fi prezentat in original. Perioada de valabilitate a garantiei este de 165 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 8.003, 42 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa integral pentru Liderul Asocierii sau pentru unul din membrii asocierii in numele asocierii.Autoritatea Contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar de zile. In cazul refuzului extinderii perioadei de valabilitate a garantiei oferta va fi declarata inacceptabila. Garantia de participare la licitatie va fi atasata ofertei sau va fi depusa la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Ofertantul castigator va prezenta o garantie de buna executie in valoare de 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cu respectarea modelului de Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie este prezentat inFormularul nr. 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene=85 % ; Cofinantare nationala=15% Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 ? Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAsociere - In acest caz oferta va include un acord preliminar (Formular nr 3).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA NR.1: Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. - Prezentare Formularul nr. 4 completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.CERINTA NR.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006 - Prezentare Formularul nr. 5 completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii si sustinatori ai ofertantului.CERINTA NR.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formularul nr. 6?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, si sustinatori ai ofertantului.CERINTA NR.4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69.1 din OUG34/2006 - Prezentare Formularul nr. 7completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator. Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ø Director General ? Cristian Andrei Ionica, Director Dezvoltare Tarcea Monica, Director Tehnic Donisa Florin Director Economic Matrica Mariana Sef Birou Juridic Daian Adriana.CERINTA NR.5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - In conformitate cu Ordinul ANRMAP Nr. 314/12.10.2010, ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii si sustinatori ai ofertantului.CERINTA NR.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataA) Persoanelejuridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioarei celei in care se depun ofertele , in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioarei celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? - cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente fata de bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.B) Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. NOTA: - Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?.- Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. CERINTA NR.1: A) Persoane juridice romane Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Certificat de cazier judiciar pentru firma si administratorului/administratorilor firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? B) Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, care sa ateste ca candidatul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata in limba romana.Declaratie pe propria raspundere (Formularul nr.9) prin care, in cazul in care candidatura este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) Ca in termen de 45 zile de la semnarea contractului, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1: Media cifrei de afaceri a candidatuluipe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010), trebuie sa fie cel putin egala cu 8.860.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
CERINTA NR.2: Dovada ca ofertantul la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 830.000 lei pentru o perioada de 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA NR.1: Experienta similaraOperatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa fi realizat in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract care sa fi inclus lucrari de reabilitare sau executie retele de apa in care fie incluse lucrari de montare debitmetre, vane de reglare de presiune, sisteme de monitorizare a parametrilor sistemului (presiune, debit) si trasnmitere a datelor la distanta cu o valoarea de minim 4.000.000 RON.NOTA: Pentrucontractele in cadrul carora care au fost efectuate si altfel de lucrari va trebui precizata valoare aferenta lucrarilor solicitate ca experienta similara.
CERINTA NR.2: Resurse tehniceOfertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat cel putin la echipamentele si utilajele de mai jos: - Excavator ? 2 bucati;
- Buldozer? 2 bucati;
- Incarcator frontal ? 1 bucati;
- Autobasculanta min 16 tone- 3 bucati;
- Compactor vibrator ? 2 bucati;
- Automacara 16 tone ? 1 buc;
- Camion de transport ? 2 bucati;
- Mini ? excavator pentru spatii inguste ? 4 bucati;
- Pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 2 bucati
CERINTA NR.3: Resurse umaneDeclaratie pe propria raspundere ? privind RESPONSABILII CU EXECUTIA, nominalizand:
REPREZENTANT CONTRACTOR (MANAGER DE PROIECT);
Calificari si abilitati: -Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Atestat Manager de proiectExperienta profesionala relevanta: -Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
· RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII;Calificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
Experienta profesionala relevanta: Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;·RESPONSABIL SSM;Calificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- AtestatExperienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
· RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE)Calificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;Experienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani; responsabilul tehnic cu executia (R.T.E.), desemnat de ofertant, sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei)·INGINER HIDROTEHNICCalificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
· INGINER LUCRARI CIVILECalificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;INGINER STRUCTURI Calificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani
· INGINER MECANICCalificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;INGINER ELECTRICCalificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala relevanta: - Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani
· INGINER AUTOMATIZARE SCADA sau echivalentCalificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani
CERINTA NR.4: Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Candidatii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achzitiei, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.NOTA: - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de management al calitatii astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta , aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.- In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organism stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Candidatii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.NOTA: - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat al sistemului de management de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.- In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organism stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
48%
Descriere: 1.Factorul de evaluare 1 - Pretul oferteiDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul P1: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (48 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n = (pret minim/pret n) x 48
2.
Termen de realizare a contractului
27%
Descriere: .Factorul de evaluare 2 ? Termen de realizare a contractului
3.
Numarul de intreruperi a apei in timpul executiei contractului
25%
Descriere: .Factorul de evaluare 3 ? Numarul de intreruperi a apei in timpul executiei contractului
Punctaj maxim componenta tehnica: 52
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1- Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului: 20 luni, din care 12 luni perioada de notificare a defectelor.Vizitarea amplasamentului este permisa pana la data limita de depunere ofertelor cu conditia informarii prealabile a Autoritatii Contractante cu cel putin 48 de ore. Vizitarea amplasamentului la o data ulterioara datei limita de solicitare a clarificarilor nu da dreptul operatorilor economici sa solicite decalarea termenului de depunere a ofertei.Ofertantul este pe deplin raspunzator la intocmirea ofertei sale de luarea in calcul a tuturor datelor ce se pot obtine la vizita in teren.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA SERV VALEA JIULUI S.A
Adresa postala: Str. Cuza Voda, Nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel. +40 254543144, Email: [email protected], Fax: +40 254546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer