Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VJ-CL 5 - Extinderea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Petrosani - localitati Petrila si Aninoasa


Anunt de participare (utilitati) numarul 117692/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332034, Romania, Punct(e) de contact:  Zbora Claudiu, Tel. 0723507766, Email:  [email protected], Fax:  0254-546672, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator Regional Unic in Valea Jiului pentru Sistemul de Alimentare cu apa /apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VJ-CL 5 - Extinderea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Petrosani - localitati Petrila si Aninoasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitati Petrila si Aninoasa, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari-In caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractului , ,VJ-CL 5 - Extinderea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Petrosani - localitati Petrila si Aninoasa, ,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari- In caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractului.Valoarea estimata reprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului.Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile conform HG925/2006
Valoarea estimata fara TVA: 27, 847, 391RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 500000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 85%, Co-finantare nationala: Buget de stat 13%, Bugete Consilii locale Valea Jiului si Consiliul Judetean Hunedoara 2%, Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii generale despre ofertant
Imputernicire notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului
Trecutul litigios(cazierul judiciar)
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
Bilanturile contabile, contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 sau documente echivalente
Nivel specific minim necesar:
Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 8500000 lei pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala in lei50000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistemul de asigurare a calitatii: CertificatulISO 9001, sau standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
Certificatul ISO 14001 sau standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
Certificatul SA8000 sau Standardele privind responsabilitatea sociala transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, pentru domeniile de activitatea specifice acestor lucrari, valabile la data depunerii ofertelor
Experienta ca antreprenor
Experienta similara in executie dovedita prin:
Realizarea unui proiect similar cu o valoare de cel putin 27000000 lei fara TVA care sa cuprinda lucrari de canalizare, de alimentare cu apa si statii de pompare (lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari) atestat prin copie dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de inginer. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei.
Personalul contractorului implicat in proiect:
Pentru managerul de proiect propus se va prezenta diploma de manager proiect (in copie certificata)
Pentru managerul pentru asigurarea calitatii se va prezenta autorizatie CTC in domeniile: 1, 2.2, 6, conform fisei de date a achizitiei.Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului: ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele conform fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Organiyarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
20%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii propus pentru toate activitatile aferente executarii contractului
10%
Descriere:
4.
Metodologia de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
5.
Strategii privind factorii de risc
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 11:00
Locul: SC APA SERV VALEA JIULUI SA, str. Cuza Voda nr 23, Petrosani, Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV VALEA JIULUI SA - Biroul Juridic
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr. 23, ,Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332034, Romania, Tel. 0254543291, Email:  [email protected], Fax:  0254546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer