Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VJ-CL03 Reabilitarea Statiei de Tratare a apei Jiet si sistemele de clorinare pentru localitatile Lupeni, Vulcan si Aninoasa


Anunt de participare (utilitati) numarul 130749/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332034, Romania, Punct(e) de contact:  Claudiu Zbora, Tel. 0723507766, Email:  [email protected], Fax:  0254-546672, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator Regional Unic in Valea Jiului pentru sistemul de alimentare cu apa/apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VJ-CL03 Reabilitarea Statiei de Tratare a apei Jiet si sistemele de clorinare pentru localitatile Lupeni, Vulcan si Aninoasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Petrila, Vulcan, Lupeni, Aninoasa
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Statiei de Tratare a apei Jiet si sistemele de clorinare pentru localitatile Lupeni, Vulcan si Aninoasa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare si executie pentru reabilitarea unei statii de tratare a apei potabile amplasata in localitatea Jiet, precum si constructia a trei noi statii de reclorinare a apei in localitatile Vulcan, Lupeni si Aninoasa.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 976, 633RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 219000 leiGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 85%, Co-finantare nationala: Buget de stat 13%, bugete Consilii Locale Valea Jiului si Consiliul Judetean Hunedoara 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea conractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul)Acorduri/contracte de subcontractare (daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69 din OUG34/2006
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statCazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii;
Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii;
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Documente care dovedesco formadeinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident
Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale-Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 1.800.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare
- Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie mai mare de 16 464 000 lei (se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010)
- Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf.cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleO lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti
Experienta similara
Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera indeplinirea cumulativa a cerintelor pentru activitatile de proiectare si executie de mai jos:
?Ofertantul trebuie sa fi proiectat si executat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin o statie de tratare apa potabila cu o capacitatede minimum 150 l/s.
copii ale partilor relevante din contractele nominalizate ca experienta similara
Recomandare (document constatator) - Formularul V/d 2.3. sau documente echivalente pentru persoane juridice straine, pentru contractelenominalizate ca experienta similara
Resurse tehnice:
Ofertantul va face dovadaprin completarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea necesara indeplinirii contractului
Se solicita ca cerinta minima dovada accesului la un laborator, minim de gradul II, autorizat pentru incercari de betoane si otel beton(dotare proprie, contract servicii, conventie, etc.);
Resurse umane:
Declaratie privind informatii de personalPersonalul implicat:
COORDONATOR PROIECTAREARHITECT
INGINER DE PROCES APA
INGINER LUCRARI CIVILE
INGINER STRUCTURI
INGINER MECANIC
INGINER ELECTRIC
INGINER AUTOMATIZARE SCADA sau echivalent
REPREZENTANT CONTRACTOR (MANAGER DE PROIECT)
RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII
RESPONSABIL SSM
RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE)
Standarde de asigurarea calitatii:
Certificatul ISO 9001, 14001, OHS18001, SA800 sau standarde ISOtranspuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic 1
40%
Descriere: costuri de exploatare
3.
Tehnic 2
10%
Descriere: termen de realizare a proiectului tehnic
4.
Tehnic 3
10%
Descriere: perioada de garantie pentru lucrari si echipamente
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2011 11:00
Locul: SC APA SERV VALEA JIULUI SA, str. Cuza Voda, nr. 23, Petrosani, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV VALEA JIULUI SA - Biroul Juridic
Adresa postala:  str Cuza Voda nr. 23, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332034, Romania, Tel. 0254543144, Email:  [email protected], Fax:  0254546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer