Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VJ-CT 01 ,,Furnizare Utilaje ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 138825/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Zbora Claudiu, Tel. +40 254543144, Email: [email protected], Fax: +40 254546672, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional unic in Valea Jiului pentru sistemul de alimentare cu apa/apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VJ-CT 01 , ,Furnizare Utilaje?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC APA SERV VALEA JIULUI SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Utilaje?, punerea in functiune, instruirea personalului autoritatii contractante si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini. Conditii de livrare: DDP(conform INCOTERMS 2000).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
34144410-5-Vidanjoare (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vedera intretinerii retelei de canalizare se vor achizitiona: doua autospeciale destinate decolmatarii si desfundarii retelelor de canalizareDESCRIEREA ECHIPAMENTELOR DE ACHIZITIONAT
1.1.1. Borderou de echipamente
ARTICOL subarticol DESCRIERE ARTICOL Unitati1 Autovidanja combinata destinata decolmatarii si desfundarii retelelor de canalizare 21.1 Autosasiu 21.2 Ansamblu pentru curatarea canalizarii 21.3 Sistem CCTV 21.4 Instruire5 zile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 529, 416RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
30.000 lei, Perioada de valabilitate a garantiei este de90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Se exprima in lei si poate fi constituita astfel : a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara- formular nr.5, altele), sau de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care sa se prezinte in original;b)ordin de plata Contul A C unde se pot depune garantiile de participare este: RO74PIRB2202723447001000 deschis la Pireus Bank Petrosani.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art.33, alin (3), lit.b din HG 925/2006, vor fi respinse si returnate nedeschise.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in urma respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate de catre ofertant se va retine sumele precizate la art. 278^1 din OUG 34/2006. 10% din val. fara TVA : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara F12 sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.b) A C are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, A C are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de particip. si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Form. pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.Modalit. de constituireHG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 85%, cofinantare natonala: buget de stat 13%, bugete consilii locale Valea Jiului si Consiliul Judetean Hunedoara 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareContract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925 / 19.07.2006, pentru demonstraea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost stabilite in documentatia de atribuire. Declaratia privind indeplinirea cerintelor de calificare ? F19, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca sunt solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. (Formularul 22)
In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.
Fiecare document al ofertantului va prezenta: data completarii, numele si prenume in clar, semnatura, stampila.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Toate aceste traduceri vor fi legalizate de catre un notar public. Toate documentele vor fi semnate si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
Documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? valabile la data depunerii ofertelor.
Nu se folosesc prescurtari.- declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Director General Costel Avram, Dir. Dezvoltare Monica Tarcea, Dir. Tehnic Florin Donisa, Dir.Economic Mariana Matrica, Sef Bir. Jur.Adriana Daian.- declaratie privind eligibilitatea ?F 6- declaratie privind neincadrarea in art. 181 F7 . In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, oferta va fi respinsa ca inacceptabila-declaratii privind calitatea de participant la procedura F8-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/12.10.2010 F20Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: -certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de M.F.-A.N.A.F., din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat, valabil la data depunerii ofertelor(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- certificat constatator pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de consiliul local, valabil la data depuneriiofertelor (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)) ;
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925/19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau in copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare (valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte :
-sediul actual al societatii ;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de achizitie.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925/925 din 19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Persoane juridice / fizice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata si tradusa de un traducator autorizat in limba romana si legalizat precum si documentele avute in vedere.
2. Prezentare Certificat constatator (sau document echivalent) emis de Oficiul Registrului Comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident) in original sau copie legalizata sau in copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare (valabil la data deschiderii ofertei) din care sa rezulte:
-sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de achizitie- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerinta obligatorie, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925 din 19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 cu viza DGFP. Bilantul contabil se ataseaza numai in fotocopie xerox), neautentificata, semnata in original si stampilata de un reprezentant autorizat al persoanei juridice al carui bilant se prezinta.
2. Prezentarea formularului Fisa de Informatii Generale- Formularul 3. in care se solicita cifra de afaceri realizata pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 2.900.000 lei.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerinta obligatorie, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi declarata inacceptabila.
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, in conformitate cu art.186 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularul 15.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara si principalele livrari de produse din ultimi 3 (trei) ani
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani ? formular nr. 9, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin sintagma ?bunuri similare? se intelege: bunuri incadrate in codurile CPV corespunzatoare bunurilor care vor fi livrate in cadrul acestui contract.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Pentru calificare se cere:
- Finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract de produse similare cu cele cerute in prezentul caiet de sarcini a carui valoarea minima sa fie de 1.500.000 lei, fara TVA.
Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa a beneficiarului in original, semnata si stampilata, prezentandu-se contractele de furnizare in copie.
Recomandarea trebuie sa contina date care sa permita identificarea si contactarea celui care a semnat-o.
Se solicita completarea formularului nr. 13 ?Experienta similara? anexat pentru contractele similare prestate in ultimii 3 ani (prezentate pentru dovedirea experientei similare).
Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii a cel putin 1 (un) document constatator sau recomandari emise, in baza art. 213, alin. (1), lit. p) din OUG 34/2006, de catre beneficiari/clienti ai ofertantului, pentru prestarea unor servicii similare.
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere tehnica/profesionala, in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularele 16, 17 si 18 daca este cazul.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, de catre ofertant, pentru indeplinirea contractului de servicii.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catrecandidat/ofertant.
- declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari impuse de acte normative ce se vor mentiona de exemplu: - produsul (echipamentul) achizitionat necesitamontare/instalare/punere in functiune/service se solicita o declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar;
- prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata echipamentului.
Informatii privind subcontractantii
se solicita completare formular nr. 10.
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de contractare si specificarea serviciilor care urmeaza a le presta subcontractantul/subcontractantii. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Formularul privind subcontracterea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru prestarea serviciilor.
In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?
Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul)
se solicita prezentarea formularului nr. 14 - ACORD DE ASOCIERE. Formularul se va prezenta in cazul in care un grup de operatori economici se asociaza cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea. Se solicita ca, in cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, asocierea sa se legalizeze.
Atentie! Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru livrarea produselor.
In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?
Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii sau orice alt document echivalent al ofertantului.
Nota: Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismulde certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca, in curand, certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 11:00
Locul: SC APA SERV VALEA JIULUI SA , Str. Cuza Voda, nr. 23, Petrosani, Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate clarificarile aferente proiectului vor fi postate la adresa de internet www.e-licitatie.ro Clarificarile vor fi semnate si anexate la oferta.Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta si/sau Guvernul Romaniei si/sau Comisia Europeana in legatura cu acest contract pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura.Orice oferta primita dupa data si ora limita de depunere a ofertelor sau la alta adresa decat cea stabilita in Anuntul de participare, precum si oferta neinsotita de garantia de participare corespunzatoare va fi respinsa.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile contin, in cadrul propuneriifinanciare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferitcel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Nu se accepta actualizarea pretului contractului. Pretul contractului este ferm in lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV VALEA JIULUI SA - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel. +40 254543291, Fax: +40 254546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer