Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - VL-CL4- CONSTRUIRE STATII DE EPURARE APE UZATE NOI IN CALIMANESTI SI OLANESTI.


Anunt de participare (utilitati) numarul 136565/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: strada Carol I nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240539, Romania, Punct(e) de contact: achizitii publice, Tel. +40 250739580, In atentia: Anca Jidoveanu, Email: [email protected], Fax: +40 250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital integral de stat.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
VL-CL4- CONSTRUIRE STATII DE EPURARE APE UZATE NOI IN CALIMANESTI SI OLANESTI.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SEAU Calimanesti: oras Calimanesti, in apropierea Raului Olt.
SEAU OLANESTI : oras Baile Olanesti, in apropiere de raul Olanesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Proiectare tehnica cuprinzand: studii de teren, expertize tehnice, documentatii tehnice necesare obtinerii avizelor, acordurilor legale, autorizatiilor de demolare/construire, proiect tehnic, detalii de executie, desene conforme cu executia si-Executia lucrarilor aferente unor noi statii de epurarea a apelor uzate (SEAU) in orasele Calimanesti si Olanesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SEAU Calimanesti ? Lot 1 va cuprinde: o tratare primara, secundara si tertiaraape uzate, o tratarea namolului: ingrosarea si deshidratarea namolului, o instruirea personalului de exploatare
o testarea si punerea in functiune, conform Garantiilor functionale.
SEAU Olanesti ? Lot 2 va cuprinde: o tratare primara, secundara si tertiaraape uzate, o tratarea namolului: ingrosarea si deshidratarea namolului, o instruirea personalului de exploatare
o testarea si punerea in functiune, conform Garantiilor functionale.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 367, 003RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Pentru Lotul I300.000 lei. Pentru Lotul II 250.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie (completata conform Formularului nr.3) - Virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057 deschis la BCR Ramnicu Valcea Scrisoarea de garantie va fi emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele si pentru Asociere. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare prin virament bancar, dovada viramentului bancar se va prezenta in original. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Garantia de participare se transmite in ?original?. Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 1 - la sediul SC APAVIL SA Loc. Rm. Valcea, Str. Carol I, Nr 3-5, Jud. Valcea - intre orele :8.00-15.00 de luni pana joi 8.00-12.00 vineri - pana la data limita de depunere a ofertelor conform anunt de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90, alin 1 din HG 925/2006, Formular 5.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 77, 81% Co-finantare :22.19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Demonstrarea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 20? declaratia privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 - Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :
1.Formularul nr.7 - declaratia privind eligibilitatea;2. Cazierul judiciar.Cerinta nr. 3 - Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 82. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 9 ? declaratia privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 4 - Fiecare ofertant trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratia operatorului economic( participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) : se prezinta Formular nr. 23Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 23 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006Tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 23 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : -ing. Jianu Cristian ? Director general-ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare-ec. Ghibirdic Alexandru? Director economic-arh. Pradatu Mihail-Sef Departament Tehnic Dezvoltare-ing. Chilom Cristina ? Sef UIP- ing. Barat Stefan - Responsabil contract
-ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii PubliceIn situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant) se afla intr-una din situatiile prevazute de art .69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Cerinta nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii )se va intocmi conformmodelului prevazut - Formular 22.Atentie!Toate documenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 4).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 60 de zile, se va accepta odeclaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant sau copie legalizata.Documenetele/declaratiile/formularele/certificatele al caror original este redactat intr-o limba straina se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.Nu se folosesc prescurtari.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legalereferitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneSe vor prezenta certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis deONRCCerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte :1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidentaa operatorului economic.2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul contractului.Atentie!Toate documentele vor fi prezentate ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant sau copie legalizata. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 4).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 60 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.Documenetele/declaratiile/formularele/certificatele al caror original este redactat intr-o limba straina se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.Nu se folosesc prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul: Lotul nr.1 = 30 000 000 lei.Lotul nr.2 = 25 000 000 lei
Se vor prezenta:
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente sau documente echivalente.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Cerinta 2.
Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, pentru o perioada de 1 (una) luna pentru contractul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, mai mari sau egale cu: Lotul nr.1 = 900 000 lei, Lotul nr.2 = 700 000 lei.
Ofertantul (participant in nume propriu, asocierea de operatori economici) trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la lichiditati sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada precizata.
Angajament tert sustinator financiar (daca este cazul) va fi prezentat in forma autentica curespectarea conditiilorprevazute de art. 186 din OUG 34/2006 si art. 11^1 din HG 925/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.
1.1.Exp.sim.: Lot 1: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit: a.cel putin un ctr. de exec. de lucrari pentru constr. sau reabilit.unei SEAU cu treapta tertiara cu cap. de minim 14000 PE in ultimii 5 ani impliniti la data dep. ofertei si b.cel putin 1 ctr. de servicii de elaborare proiect tehnic si detalii de exec.pentru constr.unei noi SEAU cu treapta tertiara cu cap. de minim 14000 PE in ultimii 3 ani impliniti la data dep. ofertei. Lotul 2: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit a.cel putin un ctr. de exec. de lucrari pentru constr. sau reabilit. unei SEAU cu trepta tertiara cu cap. de minim 12000 PE in ultimii 5 ani impliniti la data dep. ofertei si b.cel putin 1 ctr. de servicii de elaborare proiect tehnic si detalii de exec.pentru construireaunei noi SEAU cu treapta tertiara cu cap. de minim 12000 PE in ultimii 3 ani impl.la data dep. ofertei.
Cerinta 1.
1.2.Pentru fiecare serviciu de proiectare se vor prezenta: -Copii ale partilor relevante din contracte-Recomandari din partea Beneficiarilor -Procese Verbale de Receptie care sa confirme prestarea de servicii din care sa reiasa : beneficiarul, valoarea, perioada de prestare, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, daca au fost duse la bun sfarsit. Nota: In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie ale partilor relevante din contractul de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acestia.
Cerinta 1.
1.3.Pentru fiecare lucrare dusa la bun sfarsitse vor prezenta: -Copii ale partilor relevante din contracte -Recomandari din partea Beneficiarilor - Procese Verbale de Receptie la terminarea Lucrarilor si Procese Verbale de punere in functiune sau Procese Verbale de Receptie Finala din care sa reiasa: beneficiarul, valoarea, obiectul contracului, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, daca au fost duse la bun sfarsit.
Cerinta 2.
Tert sustinator (daca este cazul).
Angajament al persoanei respectiveincheiat in forma autentica, in conditiile prevazute de art.190 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG 925/2006
Cerinta 3.
Informatii asupra efectivelor medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani.
Cerinta 4.
4.1.Lista cuprinzand persoanele carora li se va incredinta elaborarea proiectului si executia lucrarilor. In aceasta lista se va nominaliza: Seful de proiect, Seful de santier, inginerul de proces, inginerul pentru lucrarile civile, inginerul electric, inginerul mecanic, inginerul pentru automatizare SCADA, Responsabilul Tehnic cu Executia atestat pe domeniul specific lucrarii ofertate, Responsabil pentru asigurarea calitatii, Responsabil sanatate si securitate in munca si repartizarea pe meserii a unui numar minim de muncitori ce vor executa lucrarea (nr./calificare).
Ofertantul va propune pentru fiecare pozitie de expert, un specialist, fara ca acesta sa fie nominalizat la mai multe pozitii din lista. In cazul in care se participa la 2 loturi, personalul cheie propus nu trebuie sa contina aceleasi persoane nominalizate pe 2 loturi.
Cerinta 4.
4.2.Pentru fiecare expert propus se vor prezenta:
Curriculum vitae semnat de catre fiecare titular in parte.Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini si trebuie folosit pentru acoperirea unei singure pozitii din cele identificate in Caietului de sarcini.Curriculum vitae trebuie sa cuprinda experienta generala si profesionala specifica pentru indeplinirea cerintelor solicitate. In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte /contracte , acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica in mod obligatoriu perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an. Perioadele care se suprapun se vor lua in considerare o singura data.
Cerinta 5.
5.1.Sef de Proiect: Calificare: - studii superioare de lunga durata in unul din urmatoarele domenii: constructii hidrotehnice, civile, drumuri si poduri -Exp gen: minim 5 ani experienta in domeniul constructiilor -Exp specifica: implementarea unui contract cu obiect similar.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta profesionala specifica indicata in CV(certificatele sau referintele vor fi contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar al proiectului in care expertul a fost implicat si vor trebui sa specifice perioada de la luna/an pana la luna/an); Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertul principal propus.
5.2.Inginer de proces: Calificare: -studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic-Exp gen: minim 5 ani experienta in domeniu -Exp. specifica: experienta in proiectarea/construirea/reabilitarea a cel putin o statie de epurare a apelor uzate cu treapta tertiara, in calitate de proiectant sau inginer proces.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta profesionala specifica indicata in CV(certificatele sau referintele vor fi contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar al proiectului in care expertul a fost implicat si vor trebui sa specifice perioada de la luna/an pana la luna/an); Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertul principal.
5.3.Sef de santier: Calificare: - studii superioare de lunga durata in unul din urmatoarele domenii: constructii hidrotehnice, civile, drumuri si poduri, instalatii -Exp gen: minim 5 ani experienta in domeniul constructiilor -Exp specifica: implementarea unui contract cu obiect similar .
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta profesionala specifica indicata in CV(certificatele sau referintele vor fi contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar al proiectului in care expertul a fost implicat si vor trebui sa specifice perioada de la luna/an pana la luna/an); Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertul principal propus.
5.4.Responsabil Tehnic cu Executia: Calificare- atestat conform legislatiei nationale in vigoare.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratie de disponibilitate semnata in original deexpertul principal propus.
5.5.Inginer lucrari civile: Calificare: studii superioare de lunga durata in unul din urmatoarele domenii: constructii hidrotehnice, civile, drumuri si poduri, instalatii. Experienta profesionala generala: 5 ani experienta in domeniul constructiilor.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratie de disponibilitate semnata in original deexpertul principal propus.
5.6.Inginer mecanic: Calificare: studii superioare de lunga durata in unul din urmatoarele domenii: mecanic, utilaj tehnologic pentru constructii. Experienta profesionala generala: 5 ani experienta in domeniu.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratie de disponibilitate semnata in original deexpertul principal propus.
5.7.Inginer electric: Calificare: studii superioare de lunga durata in unul din urmatoarele domenii: electric, electrotehnic sau echivalent. Experienta profesionala generala: 5 ani experienta in domeniu.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratie de disponibilitate semnata in original deexpertul principal propus.
5.8.Inginer automatizare SCADA: Calificare: studii superioare de lunga durata in unul din urmatoarele domenii: automatizari, informatica. Experienta profesionala generala: 5 ani experienta in domeniu.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratie de disponibilitate semnata in original deexpertul principal propus.
5.9.Responsabil pentru asigurarea calitatii
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratie de disponibilitate semnata in original deexpertul principal propus.
5.10.Responsabil Sanatate si securitate in munca: Calificare: atestat conform legislatiei nationale in vigoare.
Documente care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca, recomandari emise de angajatori din care sa reiasa perioadele mentionate in CV). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratie de disponibilitate semnata in original deexpertul principal propus.
Cerinta 6.
Informatii privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui ca anexe la contractul de achizitie publica.
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma rasp. colectiva si solidara pentru indepl.contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indepl.contr. Ofertantul, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea.
Cerinta 7.
Declar. referitoare la utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care dispune ofertantul pt.indepl.coresp.a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la minim echipamentele si utilajele de mai jos: 1.Macarale pe pneuri2.Excavatoare3.Camioane cu capacitate intre 5 tone si 20 tone4.Autobasculante5.Autobetoniere6.Pompa epuismente7.Buldozer8.Incarcator frontal 9.Cilindru compactor10.Placa compactoare11.Trailer12.Pompa beton13.Generator curent14.Motocompresor15.Utilaje pentru demolari16.Cofraje pentru betoane 17.Dispozitive pentru sustinerea peretilor.
In sit.in care ofertantul participa la cele 2 loturi, va prezenta un grafic din care sa reiasa alocarea resurselor in vederea indeplinirii simultane si in conditiile ofertate a celor 2 loturi.Lucrarile vor incepe in aceeasi perioada si se vor exec.in cele 2 localitati.
Cerinta 1.Ofertantul sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Cerinta 2. Ofertantul sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
25%
25
Descriere: Componenta financiara
2.
Cost operational 25 ani
70%
70
Descriere: Conform caiet de sarcini
3.
Durata de elaborare etapa proiectare
5%
5
Descriere: conform caiet de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 75
Pondere componenta tehnica: 75 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 -"Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata, in judetul Valcea"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
- In cazul care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu punctaj egal, departajarea se va face pe baza pretului cel mai scazut. - In cazul care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu punctaj egal si pret egal, comisia de evaluare va solicita, ca si clarificare (prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP), incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Modalitatea de depunere: electronic in SEAP. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. - Toate documentele prezentate intr-o alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducere autorizata. - Perioada contractului nu include perioada de notificare a defectelor, care este de minim 12 luni si maxim 24 luni. - Se recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentele ce fac obiectul prezentei proceduri. Vizitarea amplasamentelor se poate face in perioada cuprinsa intre data publicarii si data limita de depunere a ofertei. Persoane contact: Pradatu Mihai, tel: 0756-207543 si Barat Stefan, tel: 0765-750928. Dupa vizitare se va intocmi un proces verbal care va fi inclus in oferta de catre fiecare ofertant participant la vizita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Carol I nr. 3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240539, Romania, Tel. +040 250739580, Email: [email protected], Fax: +040 250739580, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer