Licitatie Publica - vopsele, grunduri, diluanti
Anunt de participare (utilitati) numarul 6121/20.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE APA Constanta
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Virgiliu Moraru, Tel.664046, In atentia: comp.achizitii publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 664046, Adresa internet (URL): Str Calarasi 22-24, Constanta, Adresa profilului cumparatorului: Str Calarasi 22-24, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
vopsele, grunduri, diluanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAJA Constanta, str.Calarasi nr.22-24
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de vopsele, grunduri, diluanti pentru intretinerea utilajelor din unitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24300000-7 - Vopsele, lacuri, cerneala tipografica si masticuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
vopsea=19370kg; lac=800kg; diluant=2105litri;colorant=20 tuburi.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 059RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare=2000 lei; garantie de buna executie= 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
inscrierea in Registrul Comertului sau al profesiei; informatii pentru evaluarea cerintelor mentionate; declaratii privind eligibilitatea, certificatul constatator, autorizatia de functionare; fisa de informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat fiscal de la bugetul de stat si local; ultimul bilant contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate;
autorizatie de punere pe piata a produsuluisi autorizatie din partea producatorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de platanumerar la casieria RAJA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2007 12:00
Locul: sediul RAJA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare;reprezentanti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr.36, Et.4, sect 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3000071
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Depertamentul juridic din RAJA
Adresa postala: str. Calarasi nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.664046, Fax: 665978
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 11:50