Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ZONA DE AGREMENT CIRIC


Anunt de participare numarul 102612/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ZONADEAGREMENTCIRIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajare a Zonei de Agrement Ciric .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212100-7 - Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile ce urmeaza a fi executate constau in:
Obiectul 1 ? Amenajari exterioare
1.1 ? Circulatii (carosabile, pietonale, piste de biciclisti, drumuri de halaj)
1.2 ? Imprejmuiri
1.3 - Mobilier urban (Banci, Cosuri de gunoi, Cismele de apa, Fantani arteziene, Bariere, Bolarzi, Panouri informative, Corpuri de iluminat, Imprejmuiri locale ? gardulete, Jardiniere, Pergole, Foisoare)
1.4 - Platforme colectare deseuri
1.5 ? Toalete publice
Obiectul 2 ? Amenajari plaje si piscine (Piscina - adulti si copii, Constructii anexe - vestiare, dusuri, toalete, spatii depozitare, spatii administrative, spatii prim-ajutor, turn observatie)
Obiectul 3 ? Activitati agrement (joaca, relaxare, loasir) (Locuri de joaca copii, Zid de escalada, Echipament de simulare si structuri gonflabile, Plimbare in copaci, Spatii relaxare, Zone de picnic)
Obiectul 4 ? Terenuri de sport (Teren de minigolf, Teren paintball, Teren fotbal inierbat, Teren multifunctional (tenis/hanbal/baschet), Teren tenis de masa, Constructii anexe- vestiare, dusuri, toalete, depozite, spatii administrative; gradene; imprejmuiri)
Obiectul 5 ? Debarcadere si pontoane (Garaj barci + hidrobiciclete, Amenajare rampa debarcare, Spatiu administrativ)
Obiectul 6 ? Telescaun(traseu, structura, cabina)
Nota: Intrucat Proiectul tehnic este foarte voluminos (76 fisiere pdf ), toata documentatiava fi pusa la dispozitia ofertantilor de catre Autoritatea Contractanta in format electronic needitabil (pdf).
Valoarea estimata fara TVA: 35, 099, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare - 375.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene-Contributie Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006
Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si de statCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori ;
Cazier judiciar si/sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat de inregistrare
Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Nota : Se vor avea in vedere solicitarile detaliate din Fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Copie bilanturicontabile 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent)
-Declaratie privind cifra de afaceri-Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 16.000.000 Euro.-Acces la credite - Sa demonstreze posibilitatea fluxului de numerar pe 6 luni: echivalent 1.000.000 Euro.
- Scrisoare de bonitate bancara (referinta din partea bancii cu care compania lucreaza, despre situatia financiara a companiei)
- Acces la credite: Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii de catre ofertant (liderul asocierii) a unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 6 luni: echivalent 1.000.000 Euro.
Nota : Se vor avea in vedere solicitarile detaliate din Fisa de date a achizitiei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 5 ani ( 2005, 2006, 2007, 2008 si 2009), a finalizat maximum 2 ( doua) contracte similare in valoare de 8.000.000 EUR sau echivalentul in lei.
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Se solicita certificatul de receptie la terminarea lucrarilor de la Beneficiarul investitiei sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarii semnat de Inginer insotit de recomandari de la Beneficiari
Resurse tehnice ? forta de munca : Se solicita-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; - Personalul cheie angajat in contract; -Experienta profesionala a personalului cheie.Resurse tehnice ? echipamente si utilaje : Se solicita-cel putin o recomandare in original, cu privire la echipamente si utilaje, de la unul din Beneficiarii respectivelor investitii ;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Certificate ISO 9001, ISO 14001 , OHSAS 18001sau echivalent
Informatii privind asociatii si subcontractantii
Nota : Se vor avea in vedere solicitarile detaliate din Fisa de date a achizitiei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2010 18:00
Locul: Primaria Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului? , Domeniul major de interventie 5.2 - ?Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  034008, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. A. Panu, nr. 12A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232260600, Adresa internet (URL):  www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer